nu tik neperlenk lazdos egzperte, atsisesk ir palygink ta xt su kokiu alivio ar dar kokiu zemesnes klases, kaip diena ir naktis, susidevejimas man px, as tiek nenuminu km.. "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:lhv4up$r1c$1@trimpas.omnitel.net... > On 2014.04.07 22:26, Invertuota panda wrote: >> On Mon, 07 Apr 2014 00:40:52 +0300, KEdas wrote: >> >>> Kur gi ne. Kellys lipdukų klijuotojai kiniečių prašo virinti minkštus >>> rėmus, o štai kiti klijuotojai rėmus užsako kaip reikiant. >>> >>> Galima pagalvoti, kad kiniečiai specialiai ieško kaip pagaminti blogą >>> rėmą ir už tas pastangas net pinigų neima. >> >> Jama, kaip gi nejams. Priklausomai nuo pasirinkto metalo rusies, vamdziu >> isformavimo beigi darbu kokybes gaunasi arba legvas tvirtas arba sunkus >> bet vistiek "ispleres" remas. Ir tai net ir pas tuos pacius kitajozus >> kainuoja gerokai skirtingus pinigus. >> >> Beje, tai galioja ir "brandams". Pvz man kai rudeni nupizdino kasdienini >> dvirati (matyt jau pardavineja kur nors lietuvoje kaip "ismesta"), tai >> ziurinejausi gudereit sx90. Atseit 13.8kg (su blekom, bagazine ir visa >> elektrika), bet realiai ant svarstykliu tai 14.9kg. Ir vaziuoja palygint >> sh... >> Pajamiau palygint stevens 6x - visai kitas reikalas, net ir su shashuotom >> padangom. Uztat hitekinis remas ir realybeje sveria tiek kiek parasyta. >> Teliko nusipirkt, pakeist padangas, uzsidet blekas, deore vulgaris >> pakeist i XT, teisingi pedalai, sedyne ir voila, zjbs velikas vazinet > > o XT tai jau nebe 'deore' ? :)))) > cia busi ziuriu icetom (audio sektantas) analogas dviraciu srity. > visi tie xt ir kiti 'hiendai' is esmes turi vienintelius du privalumus - > mazai sveria ir galima junginet pavaras ant pilno apkrovimo. aktualu TIK > varzybose arba rimtose treniruotese besiruosiant varzyboms. > kasdienai vazinet.... nepyk, bet tau rimtai reikejo galva parodyt daktarui. > >> kasdiena kai oras neleidzia issitraukt plentinio. >> >