On 2014.04.08 23:12, 911 wrote: > tai taip ir vazinesim, nekiekvienas gime dviratininku but. > niekada nesigilinau ir jauciu nesigilinsiu, bet man xt junginejasi net uz paprasta deora juntamai geriau, bijau pagalvot apie alivio ar tourneo.. :p) > su salyga kad as ju resurso neisnaudoju, o ir sutepa dazniausiai nuvezus tik 1x metuose pavasari, nu tarnauja ir tarnaus dar manau pakol nepavogs ;) > > Cia tavo toks nepasitenkinimas mazdaug: blet zhegonskas nusipirko reindza, bet as su lybra gilesniam sude pravaziuoju, arba kniguolis ferra o as su matizu per sona prie maximos savanoriu pisau.. :DD su tokiu supratimu gyvenime, tai tada belieka optima linija jauciu, tada uz visus busi visur pranasesnis ;) nevyke tavo palyginimai absoliuciai. dar pabaigai parasyk kur ir kaip pirkai ta savo shustra baika. ir viskas bus aisku. > > > > "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:li1khg$6f6$1@trimpas.omnitel.net... >> On 2014.04.08 11:45, 911 wrote: >>> nu tik neperlenk lazdos egzperte, atsisesk ir palygink ta xt su kokiu alivio ar dar kokiu zemesnes klases, kaip diena ir naktis, susidevejimas man px, as tiek nenuminu km.. >> >> bl as ju turbut 100 kg visokiu perrinkes, iskaitant viena deore >> 'vulgaris' pries pusvalandi... bet ne tame esme. >> esme apie pavaru skirtumus jau rasiau - svoris ir junginejimas po pilna >> apkrova, daugiau ju nera. 'aukstos klases' susidevi N kartu greiciau, >> nes jie skirti sportui. nori kazkuo kitu tiket ir jaust - tavo reikalas. >> obuoliai saligatviais vazinejantys su xt 10 zvaigzdziu, fox amortikais >> bet uztai pedalais kilograminiais po 20 Lt kad tapkes neslystu kaip >> juokino pasauly taip ir juokins visada. >> >>> >>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:lhv4up$r1c$1@trimpas.omnitel.net... >>>> On 2014.04.07 22:26, Invertuota panda wrote: >>>>> On Mon, 07 Apr 2014 00:40:52 +0300, KEdas wrote: >>>>> >>>>>> Kur gi ne. Kellys lipdukų klijuotojai kiniečių prašo virinti minkštus >>>>>> rėmus, o štai kiti klijuotojai rėmus užsako kaip reikiant. >>>>>> >>>>>> Galima pagalvoti, kad kiniečiai specialiai ieško kaip pagaminti blogą >>>>>> rėmą ir už tas pastangas net pinigų neima. >>>>> >>>>> Jama, kaip gi nejams. Priklausomai nuo pasirinkto metalo rusies, vamdziu >>>>> isformavimo beigi darbu kokybes gaunasi arba legvas tvirtas arba sunkus >>>>> bet vistiek "ispleres" remas. Ir tai net ir pas tuos pacius kitajozus >>>>> kainuoja gerokai skirtingus pinigus. >>>>> >>>>> Beje, tai galioja ir "brandams". Pvz man kai rudeni nupizdino kasdienini >>>>> dvirati (matyt jau pardavineja kur nors lietuvoje kaip "ismesta"), tai >>>>> ziurinejausi gudereit sx90. Atseit 13.8kg (su blekom, bagazine ir visa >>>>> elektrika), bet realiai ant svarstykliu tai 14.9kg. Ir vaziuoja palygint >>>>> sh... >>>>> Pajamiau palygint stevens 6x - visai kitas reikalas, net ir su shashuotom >>>>> padangom. Uztat hitekinis remas ir realybeje sveria tiek kiek parasyta. >>>>> Teliko nusipirkt, pakeist padangas, uzsidet blekas, deore vulgaris >>>>> pakeist i XT, teisingi pedalai, sedyne ir voila, zjbs velikas vazinet >>>> >>>> o XT tai jau nebe 'deore' ? :)))) >>>> cia busi ziuriu icetom (audio sektantas) analogas dviraciu srity. >>>> visi tie xt ir kiti 'hiendai' is esmes turi vienintelius du privalumus - >>>> mazai sveria ir galima junginet pavaras ant pilno apkrovimo. aktualu TIK >>>> varzybose arba rimtose treniruotese besiruosiant varzyboms. >>>> kasdienai vazinet.... nepyk, bet tau rimtai reikejo galva parodyt daktarui. >>>> >>>>> kasdiena kai oras neleidzia issitraukt plentinio. >>>>> >>>> >>> >> >