o koks tau skirtumas? ;) vistiek bus blogai, nes tu is kellio remo susirinkai paliubomu geresni ir vaziuos ilgiau, ir net nieks nedrys pavogt :D "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:li1ll6$6v7$1@trimpas.omnitel.net... > On 2014.04.08 23:12, 911 wrote: >> tai taip ir vazinesim, nekiekvienas gime dviratininku but. >> niekada nesigilinau ir jauciu nesigilinsiu, bet man xt junginejasi net uz paprasta deora juntamai geriau, bijau pagalvot apie alivio ar tourneo.. :p) >> su salyga kad as ju resurso neisnaudoju, o ir sutepa dazniausiai nuvezus tik 1x metuose pavasari, nu tarnauja ir tarnaus dar manau pakol nepavogs ;) >> >> Cia tavo toks nepasitenkinimas mazdaug: blet zhegonskas nusipirko reindza, bet as su lybra gilesniam sude pravaziuoju, arba kniguolis ferra o as su matizu per sona prie maximos savanoriu pisau.. :DD su tokiu supratimu gyvenime, tai tada belieka optima linija jauciu, tada uz visus busi visur pranasesnis ;) > > nevyke tavo palyginimai absoliuciai. dar pabaigai parasyk kur ir kaip > pirkai ta savo shustra baika. ir viskas bus aisku. > >> >> >> >> "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:li1khg$6f6$1@trimpas.omnitel.net... >>> On 2014.04.08 11:45, 911 wrote: >>>> nu tik neperlenk lazdos egzperte, atsisesk ir palygink ta xt su kokiu alivio ar dar kokiu zemesnes klases, kaip diena ir naktis, susidevejimas man px, as tiek nenuminu km.. >>> >>> bl as ju turbut 100 kg visokiu perrinkes, iskaitant viena deore >>> 'vulgaris' pries pusvalandi... bet ne tame esme. >>> esme apie pavaru skirtumus jau rasiau - svoris ir junginejimas po pilna >>> apkrova, daugiau ju nera. 'aukstos klases' susidevi N kartu greiciau, >>> nes jie skirti sportui. nori kazkuo kitu tiket ir jaust - tavo reikalas. >>> obuoliai saligatviais vazinejantys su xt 10 zvaigzdziu, fox amortikais >>> bet uztai pedalais kilograminiais po 20 Lt kad tapkes neslystu kaip >>> juokino pasauly taip ir juokins visada. >>> >>>> >>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:lhv4up$r1c$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> On 2014.04.07 22:26, Invertuota panda wrote: >>>>>> On Mon, 07 Apr 2014 00:40:52 +0300, KEdas wrote: >>>>>> >>>>>>> Kur gi ne. Kellys lipdukų klijuotojai kiniečių prašo virinti minkštus >>>>>>> rėmus, o štai kiti klijuotojai rėmus užsako kaip reikiant. >>>>>>> >>>>>>> Galima pagalvoti, kad kiniečiai specialiai ieško kaip pagaminti blogą >>>>>>> rėmą ir už tas pastangas net pinigų neima. >>>>>> >>>>>> Jama, kaip gi nejams. Priklausomai nuo pasirinkto metalo rusies, vamdziu >>>>>> isformavimo beigi darbu kokybes gaunasi arba legvas tvirtas arba sunkus >>>>>> bet vistiek "ispleres" remas. Ir tai net ir pas tuos pacius kitajozus >>>>>> kainuoja gerokai skirtingus pinigus. >>>>>> >>>>>> Beje, tai galioja ir "brandams". Pvz man kai rudeni nupizdino kasdienini >>>>>> dvirati (matyt jau pardavineja kur nors lietuvoje kaip "ismesta"), tai >>>>>> ziurinejausi gudereit sx90. Atseit 13.8kg (su blekom, bagazine ir visa >>>>>> elektrika), bet realiai ant svarstykliu tai 14.9kg. Ir vaziuoja palygint >>>>>> sh... >>>>>> Pajamiau palygint stevens 6x - visai kitas reikalas, net ir su shashuotom >>>>>> padangom. Uztat hitekinis remas ir realybeje sveria tiek kiek parasyta. >>>>>> Teliko nusipirkt, pakeist padangas, uzsidet blekas, deore vulgaris >>>>>> pakeist i XT, teisingi pedalai, sedyne ir voila, zjbs velikas vazinet >>>>> >>>>> o XT tai jau nebe 'deore' ? :)))) >>>>> cia busi ziuriu icetom (audio sektantas) analogas dviraciu srity. >>>>> visi tie xt ir kiti 'hiendai' is esmes turi vienintelius du privalumus - >>>>> mazai sveria ir galima junginet pavaras ant pilno apkrovimo. aktualu TIK >>>>> varzybose arba rimtose treniruotese besiruosiant varzyboms. >>>>> kasdienai vazinet.... nepyk, bet tau rimtai reikejo galva parodyt daktarui. >>>>> >>>>>> kasdiena kai oras neleidzia issitraukt plentinio. >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >