bet kaip tu panasiai visus cia neperseniausiai mokinai kad aplink visi debilai, perka nupistus pasatus kai lybru lediniu 4x pigiau pilna... dabar vel tapati giesmele, remas pohui, xt-debilam, nes altus nekuo neprasciau etc etc. NU negi rimtai aplink vien debilai ir net neziuri i zemesne klase kaip deore pirkdami dvirati, net nevazinejimui o kad garaze stovetu? Kiek reikes laukt kol dasikasim iki temos kad optimos linijos sasyskos yra axujienai gerai skanu ir maistinga ir tik debilai uz neiskepta steika moka po 60lt ? Iki kiek reikia savim itiket ir aplamai kas gyvenime turi nutikt kad sitaip garbint tuos visus pigius shudus? nu gal nebereikalo jie pigus? "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:li76tv$gko$1@trimpas.omnitel.net... > On 2014.04.09 23:06, MumZer wrote: >> alivio galinis nuo paprasto deore smarkiai skiriasi junginejant.. >> >> tai jei kas nejaucia - pavydziu tiems zmonems :) > > kas skiriasi, pats perjungejas, deraileris? ziuriu itikeja cia visi kuo > tik nori:) o kad 'smarkiai skiriasi' is esmes priklauso labiausiai nu > paciu zvaigzdziu ir grandines tai turbut net girdeje nera. > gali lazintis, kad neatskirtum nei deore, nei alivio nei acera jeigu jie > visi normaliai sureguliuoti ir normalios bukles. milijona kartu esu > kaitaliojes, keites vietom, kombinaves skirtingu 'seimu' komponentus. > is esmes skirtumo nera. altus, acera, alivio, deore... paimi pakeiti > deraileri deore->alivio. ir isivaizduoji kazkas pasikeicia ?:))) arba su > tuo paciu deore deraileriu kaitalioji zvaigzdes nuo altus iki deore. > nieko nesijaucia. svoris keliais gramais sumazeja ir tiek. acera siaip > yra labai gera pavaru sistema. pvz megarange turi. tas vadinamas > 'geresnis junginejimas' yra tik is skitingo pavaru sureguliavimo, o ne > is skirtingu sistemu (pirmiausiai). ir siaip is patirties galiu pasakyt, > kad net pakankamai nemazai su dviraciais bendraujantys zmones daznai > nemoka teisingai sureguliuot pavaru arba nemoka teisingai ju naudot ir > del to kaltina bloga sistema. ta kellys nauja kai pirkau, net meistrai > kurie kasdien juos krapsto nesureguliavo normaliai. gal skubejo, gal > tingejo, o gal nemokejo. susireguliavua pats ir tada tai tikrai > skirtumas buvo :) o galejau sistema apkaltinti. > kazkiek juntamesmis skirtumas yra xtr sistemos, bet kad jis tikrai butu > ir butu galima isnaudot sia sistema, viskas turi buti labai jau > kruopsciai priziurima. ir siaip ne del super lengvo derailerio tas > skirtumas yra... > po kiekvieno vaziavimo (nu ne 1km saligatviu aisku) plaunama pavaru > sistema pilnai. ir kaip minejau, sueina tas xtr per nepilnus 2kkm. > normaliai vaziuojantiems tai reiskia max 2 menesius. > poto xtr tampa jau nebe xtr o belenkuo, nes nebepavaziuosi su juo kaip > su nauju. bet siaip dviratis jau turi buti visai kito lygio, kad butu > prasme ji pilnai xtr sistemom apkabinet. nu ir ne pakazuchai skirtas > aisku. savaime naturaliai tada isvis is tokio lygio baiko nebelieka > prasmes, nes sumokejus >15klt tai jau dazniausiai turimi konkretus > tikslai ir uzdaviniai jam. > bet kai mentalitetas toks, kad 'px kad su tapkem vazinesiu', svarbu > garsiu pavadinimu prirasyta, nes juk skelbiu.lt pyzdinta papigiai galima > toki 'paimt', tai ka cia dar diskutuot. >