Tema: Re: Dviracio pirkimas
Autorius: 911
Data: 2014-04-11 16:24:32
bet kaip tu panasiai visus cia neperseniausiai mokinai kad aplink visi debilai, perka nupistus pasatus kai lybru lediniu 4x pigiau pilna...
dabar vel tapati giesmele, remas pohui, xt-debilam, nes altus nekuo neprasciau etc etc.
NU negi rimtai aplink vien debilai ir net neziuri i zemesne klase kaip deore pirkdami dvirati, net nevazinejimui o kad garaze stovetu?
Kiek reikes laukt kol dasikasim iki temos kad optimos linijos sasyskos yra axujienai gerai skanu ir maistinga ir tik debilai uz neiskepta steika moka po 60lt ?

Iki kiek reikia savim itiket ir aplamai kas gyvenime turi nutikt kad sitaip garbint tuos visus pigius shudus? nu gal nebereikalo jie pigus?



"CodeC" <c@c.c> wrote in message news:li76tv$gko$1@trimpas.omnitel.net...
> On 2014.04.09 23:06, MumZer wrote:
>> alivio galinis nuo paprasto deore smarkiai skiriasi junginejant..
>>
>> tai jei kas nejaucia - pavydziu tiems zmonems :)
> 
> kas skiriasi, pats perjungejas, deraileris? ziuriu itikeja cia visi kuo 
> tik nori:) o kad 'smarkiai skiriasi' is esmes priklauso labiausiai nu 
> paciu zvaigzdziu ir grandines tai turbut net girdeje nera.
> gali lazintis, kad neatskirtum nei deore, nei alivio nei acera jeigu jie 
> visi normaliai sureguliuoti ir normalios bukles. milijona kartu esu 
> kaitaliojes, keites vietom, kombinaves skirtingu 'seimu' komponentus.
> is esmes skirtumo nera. altus, acera, alivio, deore... paimi pakeiti 
> deraileri deore->alivio. ir isivaizduoji kazkas pasikeicia ?:))) arba su 
> tuo paciu deore deraileriu kaitalioji zvaigzdes nuo altus iki deore.
> nieko nesijaucia. svoris keliais gramais sumazeja ir tiek. acera siaip 
> yra labai gera pavaru sistema. pvz megarange turi. tas vadinamas 
> 'geresnis junginejimas' yra tik is skitingo pavaru sureguliavimo, o ne 
> is skirtingu sistemu (pirmiausiai). ir siaip is patirties galiu pasakyt, 
> kad net pakankamai nemazai su dviraciais bendraujantys zmones daznai 
> nemoka teisingai sureguliuot pavaru arba nemoka teisingai ju naudot ir 
> del to kaltina bloga sistema. ta kellys nauja kai pirkau, net meistrai 
> kurie kasdien juos krapsto nesureguliavo normaliai. gal skubejo, gal 
> tingejo, o gal nemokejo. susireguliavua pats ir tada tai tikrai 
> skirtumas buvo :) o galejau sistema apkaltinti.
> kazkiek juntamesmis skirtumas yra xtr sistemos, bet kad jis tikrai butu 
> ir butu galima isnaudot sia sistema, viskas turi buti labai jau 
> kruopsciai priziurima. ir siaip ne del super lengvo derailerio tas 
> skirtumas yra...
> po kiekvieno vaziavimo (nu ne 1km saligatviu aisku) plaunama pavaru 
> sistema pilnai. ir kaip minejau, sueina tas xtr per nepilnus 2kkm. 
> normaliai vaziuojantiems tai reiskia max 2 menesius.
> poto xtr tampa jau nebe xtr o belenkuo, nes nebepavaziuosi su juo kaip 
> su nauju. bet siaip dviratis jau turi buti visai kito lygio, kad butu 
> prasme ji pilnai xtr sistemom apkabinet. nu ir ne pakazuchai skirtas 
> aisku. savaime naturaliai tada isvis is tokio lygio baiko nebelieka 
> prasmes, nes sumokejus >15klt tai jau dazniausiai turimi konkretus 
> tikslai ir uzdaviniai jam.
> bet kai mentalitetas toks, kad 'px kad su tapkem vazinesiu', svarbu 
> garsiu pavadinimu prirasyta, nes juk skelbiu.lt pyzdinta papigiai galima 
> toki 'paimt', tai ka cia dar diskutuot.
>