Tema: Re: Dviratis - kablys vs stogas
Autorius: finito
Data: 2014-05-01 20:46:07
turiu ant stogo aerodinaminius thule skersinius ir thule laikiklius. vezant 
2 dviracius ant 120-130 kuro sanaudos pakyla apie 1-1,5 L. Cia vezant su 2.2 
dyzeliu sedanu. itariu, kad ant kablio vezant turetu buti mazesnis 
pasipriesinimas. siaip ant kablio jei deti paprastus ragus, tai 4 dviracius 
sunkiai man atrodo sukabinsi, reiketu kazkokio mandresnio laikiklio. Ant 
kablio minusas kad dviraciai lempas uzpakalines uzstoja, tai jei 4 
sukabinsi, tai is vis nei stopu nei posukiu nei gabaritu nesimatys. 
patogiausia aisku ant kablio butu, jei kitai masinai daryciausi, tai 
ziureciau tik ant kablio.

"Linas Petkevičius" <linas@NONOlekiam.lt> wrote in message 
news:ljsqe6$98g$1@trimpas.omnitel.net...
> Del padidejusiu dviraciu kiekio ir padazenjusio ju naudojimo, elementarus 
> "ragai" nedziugina. Reikia pereiti ant kablio arba stogo. Raskladas toks:
>
> Siuo metu nera nei kablio nei stogo begiu
> Dviraciai keturi, sumoje turbut bus 45 - 50 kg.
> Veziojama sezono metu, karta - du į savaite nuo 10 iki 300 km.
> Patekimas į bagazine - nekritinis.
> Vaziuos ir moteriske, tada 2-3 dviraciai. Standartine kompleksija 
> (lietuviska, ne amerikoniska). Neisivaizduoju ar sugebes padeti uzkelti ir 
> nuimti.
> Kitems tikslams nereikalingas nei kablys nei stogo bagazine.
>
> Linkstu prie kablio. Ka praleidau?
>