Tema: Re: Dviratis - kablys vs stogas
Autorius: monaxas
Data: 2014-05-02 08:02:21
Nu ir kuri paieškos rezultato nuoroda paaiškina?
Taip niekas ir nepagrįsįt teiginio apie dyzelio nerajumą išaugus apkrovai.

"KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message 
news:lju88j$pec$1@trimpas.omnitel.net...
> Skubu į pagalbą IT specui: http://lmgtfy.com/?q=nefz%20margins#
> Jei jau nepatinka draugazo paaiškinimas ir pasinaudotum paieška, tai ne 
> taip kvailai atrodytum su savo pirmoko lygio pretenzijomis.
>
> monaxas rašė:
>> Sukramtyk ir ant lėkštutės padėk pagrindimą savo teiginiui, o ne siūlyk 
>> gūglą.
>> Kas tas NEFZ?
>>
>> "Invertuota panda" <padugne@home.lan> wrote in message 
>> news:ljtpgf$io6$1@trimpas.omnitel.net...
>>> On Thu, 01 May 2014 17:42:31 +0300, monaxas wrote:
>>>
>>>> Metų postas
>>>
>>> Ka yra? Gi pridaryta lemejonai testu. Pvz didinant greiti (t.y. ima
>>> stipriai augti oro pasipriesinimas ir tuo paciu apkrova varikliui)
>>> zyzeliu sanaudos auga netaip greitai kaip benzo. Pasiguglink kokiam
>>> autobliode, jie kruva visokiu modeliu pratestavo.
>>>
>>> Skirtumas pareina nemaza dalim turbut del to, kad uz NEFZ rezimo ribu
>>> benzinai imasi visokiu kiaulysciu. Pvz niekam nepaslaptis, kad tokie bnv
>>> po apkrovimu nesibodi smagiai pariebint kuro tam kad nesukeptu katuliai.
>>> Juk tos papildomos sanaudos formaliai jokiose techniniuose duomenyse
>>> nefiguruoja.
>>>
>>> -- 
>>> kthxbai.
>>
>