Tema: Re: Dviratis - kablys vs stogas
Autorius: Audrius K.
Data: 2014-05-06 09:42:08
On 2014-05-06 07:37, KEdas wrote:
> O čia skaičiai:
> http://www.engineeringtoolbox.com/friction-coefficients-d_778.html
> Šlapių stabdžių kaladėlių /μ=0,2, plienas-plienas //μ=0,7/.

Stabdziu kaladeles ir konstruojamos taip, kad SLYSTU su tam tikra 
trintimi, o ne uzsiblokuotu.


> Tikrai vis dar manai, kad neįmanoma užveržti to bumbulo, kad išlaikytų
> 100kg,

Uzverzti galima, tik ne su tokia konstrukcija, kokia naudoja thule ir 
kiti dviraciu laikikliu gamintojai. Ji gerokai per silpna, be to, 
stampuota is lakstinio plieno, visada kazkiek spyruokliuos. Tokia 
konstrukcija yra paskaiciuota taip, kad apspaudzia bumbula ir apverzia 
bumbulo kakliuka. Butent kakliuko suverzimas nebeleidzia laikikliui 
nulinkti zemyn.  Nes jei laikytusi tik ANT bumbulo, tai ta dviraciu 
laikikli butu galima pritvirtinai 10laipsniu kampu atgal zemyn, 
25laipsniu kampu atgal zemyn ar atvirksciai - paversta i auto puse 
:-)))) Pabandykita tai padaryti :-)))  Verziant jis grieztai atsistos i 
gamintojo numatyta pozicija.

O bet taciau, tokia konstrukcija yra neatspari sukamajam judesiui, ko 
pasekoje gali sunktis (man pirmus 200km taip pat nesisukiojo, o po to 
pradejo po truputi judeti. Ne visu laikikliu konstrukcijos leidzia 
daverzti. Be to, gali ir nepastebeti, kada prades suktis. Ir sukiojasi 
ne man vienam. Tiesiog vieniem pasiseka, kad gerai "isikerta" i kablio 
kakliuko metala, kitiems jis taip gerai neisikerta. Nes kazkiek skiriasi 
kakliuko storis, forma, kietumas...

Audrius K.

P.S. Taigi, kas norit dar gincitys, parodykite, kaip stacionariai 
pritvirtinate 25 laipsniu kampu atgal zemyn (zemes galas dar nepasieks) 
ir 10 laipsniu kampu pavirtusi i prieki (dangcio dar nesieks) :-))  Juk 
ant bumbulo kaip nori, taip suverzi, ane? bumbulas juk apvalus :-)))

  kai stabdžių kaladėlės sugeba net 1,5 tonos sustabdyti?
>
>
> 2014.05.06 00:56, Audrius K. rašė:
>>> logikos perlai. stora bumbula verzk neverzes, o plona vamzdi suverzi ir
>>> zajebys.
>>
>> Cia vadybininko paistalai.
>