On 2014-05-06 07:37, KEdas wrote: > O čia skaičiai: > http://www.engineeringtoolbox.com/friction-coefficients-d_778.html > Šlapių stabdžių kaladėlių /μ=0,2, plienas-plienas //μ=0,7/. Stabdziu kaladeles ir konstruojamos taip, kad SLYSTU su tam tikra trintimi, o ne uzsiblokuotu. > Tikrai vis dar manai, kad neįmanoma užveržti to bumbulo, kad išlaikytų > 100kg, Uzverzti galima, tik ne su tokia konstrukcija, kokia naudoja thule ir kiti dviraciu laikikliu gamintojai. Ji gerokai per silpna, be to, stampuota is lakstinio plieno, visada kazkiek spyruokliuos. Tokia konstrukcija yra paskaiciuota taip, kad apspaudzia bumbula ir apverzia bumbulo kakliuka. Butent kakliuko suverzimas nebeleidzia laikikliui nulinkti zemyn. Nes jei laikytusi tik ANT bumbulo, tai ta dviraciu laikikli butu galima pritvirtinai 10laipsniu kampu atgal zemyn, 25laipsniu kampu atgal zemyn ar atvirksciai - paversta i auto puse :-)))) Pabandykita tai padaryti :-))) Verziant jis grieztai atsistos i gamintojo numatyta pozicija. O bet taciau, tokia konstrukcija yra neatspari sukamajam judesiui, ko pasekoje gali sunktis (man pirmus 200km taip pat nesisukiojo, o po to pradejo po truputi judeti. Ne visu laikikliu konstrukcijos leidzia daverzti. Be to, gali ir nepastebeti, kada prades suktis. Ir sukiojasi ne man vienam. Tiesiog vieniem pasiseka, kad gerai "isikerta" i kablio kakliuko metala, kitiems jis taip gerai neisikerta. Nes kazkiek skiriasi kakliuko storis, forma, kietumas... Audrius K. P.S. Taigi, kas norit dar gincitys, parodykite, kaip stacionariai pritvirtinate 25 laipsniu kampu atgal zemyn (zemes galas dar nepasieks) ir 10 laipsniu kampu pavirtusi i prieki (dangcio dar nesieks) :-)) Juk ant bumbulo kaip nori, taip suverzi, ane? bumbulas juk apvalus :-))) kai stabdžių kaladėlės sugeba net 1,5 tonos sustabdyti? > > > 2014.05.06 00:56, Audrius K. rašė: >>> logikos perlai. stora bumbula verzk neverzes, o plona vamzdi suverzi ir >>> zajebys. >> >> Cia vadybininko paistalai. >