Tema: Re: Dviratis - kablys vs stogas
Autorius: Mindaugas
Data: 2014-05-05 10:50:01
Jau 2 sezonus važinėjuos su 4 dviraciais su tokiais: ProRide 591. Toliau 
Klaipėdos iš Vilniaus nevažiavau dar.
Gamintojas nurodo  max greiti 130km/h
Sukabinti visus 4 nemažas marazmas, kai jau kažkelintą kartą per sezoną 
darai ir turi atidirbęs scenarijų kas po ko, ir tai pusvalandį užtrunka.



"Jonas Vingis"  parašė naujienų news:lk7cr1$r1n$1@trimpas.omnitel.net...

2014-05-05 09:38, gopenzo rašė:
> transportavimo ant stogo minusai: padidėjusios kuro sąnaudos ir 
> automobilio nestabilumas prie didesnio vėjo/greičio.

Tai visi tie būdai turi savų pliusų ir minusų.

Stogas:
- sunku susistatyti/nusiimti;
- padidėjusios kuro sąnaudos;
- ribotas maksimalus greitis (paprastai rekomenduoja iki 110 km/h  važiuot).

Galas:
- ribotas arba išvis neįmanomas patekimas į bagažinę;
- purvinasi dviračiai;
- jei ant kablio, tai parktronikai nebegali atlikti savo darbo;
- jei sedanas, tai irgi kuro sąnaudos didėja ir ribotas greitis.

Geriausia turėti auto, kuri būtų tiek erdvus, kad būtų galima dviračius
gabentis viduje :)