Apie banginius aš irgi negausiai, bet apie Mercedes 140 seriją kažką papasakoti galiu: 1. Subjektyvu, bet man jis per didelis ir nejaukus - vairuoti nesudėtinga, čia viskas OK, tačiau viduje jaučiuosi per mažas. Reikia arba daug kilogramų arba labai aukštos savivertės. Bet kokiu atveju, šeimininko vieta gale, net trumpame kėbule, tačiau gal tu vaikystėje norėjai būti šoferiu! 2. Yra visokių gandų, esą silpnesnis 3.5 variklis visaip kaip geriau, atseit 3.0 nesėkmingai įkomponuotas ir perkaitinėja galiniai cilindrai, todėl kažkas kažkur skilinėja. Mano nuomone tai bobučių pasakos, viskas su tuo 3.0 yra labai gerai, jei nepamiršti laiku keisti alyvą į tokią, kokią Štutgarte prirašė. Faktas tik tas, kad 330 Nm aišku iššūkis galingai sustartuoti su 2.5 tonos. Na bet iki 100 km/h per 11.2" yra ne tokio jau ir gražaus modelio požymis, gatvėje ne taip mažai gražesnių. Na ir triukšmingas jis kiek, bet nebūtina juk važinėti išlupus garso izoliaciją. 3. Perkant, kaip ir visada, žiūrimas kėbulas. O nupirkus gerą kėbulą, daromas antikorozinis. Nupirkus blogą kėbulą neverta - šrotas yra šrotas. 4. Apie dėžes tingiu grįžti, esu prirašęs bile kiek. Gal bus viskas OK, gal užrumpins valdymo blokas, plaukiojantis ATF'e. Jei viskas OK, svarbu laiku keisti ATF ir pilti vėlgi ką Štutgartas liepė (filtrui tas pats), ir būti pasiruošus bloko keitimui. Smulkmena, apie kurią net neverta kalbėti, 2-3 K LTL. 5. Galinė pakaba yra OK, tik tiek, kad mašina sunki, todėl hidraulika ilgai nelaiko, 20-25 metai ir jau reikia keisti amortizatorius, sferas, kartais ir patį reguliatorių (tobiš artėja tas laikas!). Sąnaudos nuo 100 iki 5K LTL priklausomai nuo gedimo, geriau statyti teisingas dalis ir darbus atlikti pas teisingus žmones, nes kitaip dar vieno 20-25 metų ciklo gali neatlaikyti. Priekinė pakaba iš prigimties silpnoka, 150-200K km ir ruošk litus sailentblokų ir traukių keitimui. Principe nebrangu, tik reikia keisti viską iškart, o ne po vieną įvorę ar traukę, be to apsimetęs, kad remontuosi kokį nors W124, gali sutaupyti. 6. Beveik garantija, kad vairo stiprintuvo reduktorius leis alyvą. Beveik garantija, kad stiprintuvo skysčio filtras nekeistas nuo gimimo. Remontuojasi, restauruojasi, bet ne pats patikimiausias mazgas, nes jam tokią masę vairuoti nėra gausiai lengva. Bet kokiu atveju, nieko baisaus, žmonės moka tvarkyti, tik klausimas ar labai reikia, kol laisvumo nėra ir didesnių pastangų sukant vairą pridėti nereikia, gal paprasčiau karts nuo karto papildyti. 7. Stabdžiai, tiksliau ESP+BAS+ASR - normaliu atveju rinkinys, aišku, afigienas, kaip 199x metams, ir jis turėtų vis dar be priekaištų veikti, tačiau jei netyčia kažkas rimčiau (a la kuris nors elektroninis blokas arba nesėkmingas daviklis, pvz. vairo padėties), tai kainos naujų detalių skaičiuojamos ne litais, o naujais mėlynais renault clio. Pvz. elektroninis akseleratorius... tu nenorėtum sužinoti. Tiesa, stabdžių vamzdelius keliose vietose po dugnu plaktuku padaužyk, gal nesutrupės, o jei sutrupės, na tai laikas buvo. 8. Linksmoji dalis - elektra / elektronika / komfortas. 1996 metai, žinoma, ne 1988, taigi trupančių izoliacijų ja nebėra, bet visokių smagių dalykų gali tikėtis, pvz. bagažinės rankena išvažiuoja randomaizu, valytuvai neveikia, nes mano, kad atidarytas kapotas, parktronikas meluoja. Taip pat šildymas / vėdinimas, užstringantis savo nuožiūra ant jam patikusios temperatūros (pvz. +30C vasarą), neatsijungiantis kondicionieriaus ventiliatorius ir pan. Epinis, žinoma, automatinis durų pritraukimas - gerai, kol gerai, bet tai netrunka amžinai, o tada bene pigiausias būdas keisti duris į geras (reiškia naujas). Vat grubiai kažkas tokio apie minusus, na o pliusai perkant kažin ar domina, tuo labiau, kad perki tai, kas padėta ant prekystalio, o ne tai, ką susikomplektuosi sėdėdamas pas dilerį ant sofutės. Jei viskas buvo prižiūrima laiku ir ne Silerauto lygyje, važinėsi su malonumu, ilgai ir, kaip priklauso S klasei, už brangiai (nes priežiūros poreikis nedingo, o gero serviso Lietuvoje neatsirado). Jei buvo ir bus neprižiūrima, važinėsi pigiai, bet ne su S klase, o šrotu, kuris iš toli kažkuo primena S klasę. Tačiau variantų vistiek yra: uždėjęs R19 chromuotus ratus galėsi iškovoti juntamos dalies auditorijos pagarbą, ypač provincijoje, taip kad modelis ganėtinai dėkingas. "messiah" <info@vsd.lt> wrote in message news:ls8nfi$81m$1@trimpas.omnitel.net... > Reziume be izangos: pasiule W140 neblogos bukles uzh nedaug (visa istorija > ir t.t.) > > '98 3.0 TD (130kW) > > Pamaigem, pagainiojom - nu tvarkingas klasikinis banginis, tik va ash juose > ni bum bum, tai ir klausimas, yra I ka reiktu atkreipti demesi ? > > <messiah> >