On 08/12/2014 04:06 PM, Dainiushas wrote: > visai jie man patinka ne dėl to, o dėl to, kad su aktualiom ridom > prasideda visokios nepigios problemos. Deja, niekas nežino kaip prie > tokių ridų elgtųsi FIAT'ai.... kaip suprantu mano zodis tau reiskia nieko, tai galiu duot numeri tu, kurie sriubuoja tuos fiatus, paskambinsi, papasakos kaip is lanciu ir fiatu, nuvaziavusiu po 2mln lieka tik varikliai, kuriu nx niekam nereikia, ciut ne uz dyka srotuose metosi. atspesi kodel? > > Ką tu ten tokio randi tam JTD tai nelabai suprantu, traktorius kaip > traktorius, pirmos kartos CR'ai tikrai nebuvo niekuo ypatingi. Juo > labiau, kad koks nors V6 TDI irgi su siurbliu - į juos irgi nesinori > žiūrėt su jtd pavažiavus? tikrai tikrai? Su tuo varganu 77kW ar kiek > ten? :) bl net neturiu ka pridurt. jei nematai, nejauti ar nenori matyt skirtumo tarp cr ir seno dyzelio tai neturiu apie ka kalbet. trolink toliau. dar kad vaizdziau butu, lygink b su p - 1.9 su 3.0 ir ieskok skirtumu tarp skirtingu kartu varikliu. iki tiek nusitrolint as nesugebu, nepyk. > > On 12/08/2014 16:01, CodeC wrote: >> On 08/12/2014 03:56 PM, Dainiushas wrote: >>> tik kad tiems jtd šūdais reikėjo plaukt toli ne tik iki PD, bet ir iki >>> tų senų su siurbliais..... ar tu čia kažkokių triuškinančių argumentų? >> >> tu toki skambu pareiskima padarai ir is manes dar argumentu prasai? :DDD >> ok, pilnatis... >> man tai net ziuret nesinori i ta 'sena su siurbliu' pavaziavus su jtd. >> pats pries kazkiek xxx skaiciu sekundziu cia pat rasei, kad 'PD tai man >> nelabai patinka' :) dabar jau shudais iki jo plaukt... islaikai kursa >> stabiliai :P >> >>> >>> On 12/08/2014 15:52, CodeC wrote: >>>> On 08/12/2014 03:49 PM, Dainiushas wrote: >>>>> tai buvo TDI. Kažką tai keičia? >>>> >>>> PD? :) jo - buvo, nors ir tas tik keliais metais veliau. >>>> o kazka panasaus i normalu CR tai berods tik desimtmeciu veliau pradejo >>>> det. >>>> kol neapsimeti slanga, tai taip - keicia. >>>> >>>>> >>>> >>> >> >