išradimo čia, IMHO, išvis jokio, viskas daugiau nei akivaizdu. Klausimas tik technologijose visa tai realizuot. On 13/08/2014 09:28, Invertuota panda wrote: > On Wed, 13 Aug 2014 01:11:36 +0300, CodeC wrote: > >>> Sorry už mistaipą, turėjo būt CR. Tai vat, su ta PD "nesąmone" VAG'as >>> kažkurį laiką apsiėjo be jokių suodžių filtrų - nes jų tiesiog >>> nereikėjo. Kai su pirmų kartų CR'u - deja. >> >> ka tu cia rasai ?:)) kokie dar suodziu filtrai pirmu kartu jtd? kur jo >> ieskot gal patarsi - bardacioke gal? apskritai tai visiskai atskira >> tema, neturinti nieko bendro su kuro sistemos tobulumais/netobulumais. >> ir siaip uz mane geriau tai turetum zhinot. nulis sveiku ten to >> ekologijos is tu filtru, ne del to jie sugalvoti apskritai. > > As tai apskritai nesuprantu ko tche del to CR maijkes pleshaisi, beveik > galima butu pagalvot kad tai fiJEto isradimas. > > Kai is tikruju sita daiGta taip mazdaug nuo 1976 isrado ciuricho ETH > (aukstoji technikos mokykla). > > Po to apie 198x metus DDR'e buvo padaryti pirmieji realus varikliai. > > O ta sistema kuri buvo panaudota JTD varinkeliuose padare BOSCH, fijetas > ja tik nupirko. > > Pats Fijetas bande kazka padaryt, bet taip ir nepadare ir 1993 metais ta > bizni uzmete. >