On 08/13/2014 11:14 AM, Dainiushas wrote: > na tai ir vag'ai 99-tų po šiai dienai važiuoja, klausimas dar kurie > sėkmingiau. man tai nekyla klausimas toks. as nuosirdziai sakau, nepazystu nei vieno, kuris be problemu vazinetu su PD. turinciu toki pazystu ne viena. JTD turinciu irgi pazystu. nei vienam nera JOKIU problemu su varikliu. kitokiu problemu yra. ir siaip: italija toli senelis turejo VAG'a tevukas turejo VAG'a liepe pirkt VAG'a 'lancia - egzotika' 'lancios nieks nemoka taisyt' 'lancios detales - deficitas' 'kas ta lancia, cia ta dacia, ar ne?' ir t.t. uzteks, ar dar reikia argumentu, kodel 'PD sekmingiau vaziuoja uz JTD' ? :) > Ir apskritai, http://en.wikipedia.org/wiki/Unit_injector > > > On 13/08/2014 10:45, CodeC wrote: >> On 08/13/2014 10:37 AM, Dainiushas wrote: >>> tai tu codecui paaiškink :) >> >> ka? kad '97 ir '98 jau buvo rinkoj cr kurie po siai dienai vaziuoja ir >> vargo nemato? ir kad PD ne alternatyva, o nesamone finale gavosi? >> ar taip nebuvo? >> >>> >>> >>> On 13/08/2014 10:30, tranzoo wrote: >>>> bet sistema vago patentuota. jei patys beveik nieko negamina. tik >>>> surenka i visuma. >>>> >>>> anyway. pd buvo alternatyva cr, nes cr sistemos nesugebedavo sukelt >>>> tokio slegio. >>>> >>>> ir sakykit man ka norit, bet techniniu poziuriu pd yra viskas gerai. >>>> blogai tik siemens su savo manufakturom kinijoj. >>>> >>>> -- >>>> T >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>>> news:lsf3ss$3b2$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> po teisybei, PD purkštukus VAG'as irgi ne pats gaminosi... :) >>>>> >>>>> On 13/08/2014 09:58, Invertuota panda wrote: >>>>>> On Wed, 13 Aug 2014 09:31:39 +0300, Dainiushas wrote: >>>>>> >>>>>>> išradimo čia, IMHO, išvis jokio, viskas daugiau nei akivaizdu. >>>>>>> Klausimas >>>>>>> tik technologijose visa tai realizuot. >>>>>> >>>>>> Nu. Ir realizavo pagrinde bosch. Ir "nugalejo" butent todel kad >>>>>> padare >>>>>> Bosch kuris paC masinu negamina. >>>>>> >>>>>> Butu padares fiJEtas, butu su CR nutikus ta pati istorija kaip ir su >>>>>> TDI. >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >