nes kažkuriais netoli nuo 2010 metais CR pasiekė padorų lygį, o VAG'as kaip ir užsipiso vienas finansuot PD vystymą. Aplinkybių sutapimas kaip sakant. Tu netyčia nežinai kodėl PD suodžių filtrais buvo apkarstytas jau tada, kai VAG'as dar darė variklius su siurbliais? On 13/08/2014 00:13, CodeC wrote: > On 2014.08.13 00:03, Dainiushas wrote: >>> p.s. apie slegius irgi uzvelei kaip turi buti. senas vag tdi purskia >>> ~220 bar pilot'ini ir ~300 bar pagrindini ipurskima. pats pirmas jtd >>> purske 1300 bar. tai tiek to panasumo. >> >> prie tavo nurodytų slėgių pradeda purkštukai atsidarinėt. Idlinant tavo > > ir aisku tu nieko nezinai apie issibarstyma tarp purkstuku, nezinai kas > del to nutinka, tiki kad jie po 200kkm idealiai veikia :) kad purkstukas > atidaro prie 300bar ir is kart pradeda purkst 1500 bar :) > kas senas apsimyzes siurblys vis dar isbezda tuos teorinius bar'us. > kad cr su savo NEPALYGINAMAI tikslesniais ir pastovesniais 1300 bar dar > toli shudais plaukt iki to seno gero tdi... ale kazin kodel VAG'as 2010 > vis delto nusprende eit fiato pedom ir nebedaro senu getu tdi ir > pumpeduziu... > >> JTD gamina tuos pačius varganus slėgius kur surašei. gi, viensdevyni TDI >> darbinis iki >900bar, V6 tdi >1500bar, pats pirmas PD (1999m) - iki >> 2050bar. papasakok dabar apie pirmos kartos CR'ą..... > > jau papasakojau pakankamai. bet juk tau tai nulis sveiku. > >> >>> p.s. vis dar neparasei, kodel jtd varikliui toli shudais plaukti iki >>> seno vag tdi :) >>> >> >> taigi prašiau argumentų juo JTD geresni - kol kas nei vieno ;) > > px - tegul - netgi jei taip pagal tave - tai jau reiskia, kad jtd toli > shudais plaukt iki tdi ?:) logikos shedevras! > >> >>> >> >