px man. as savo nuomone issakiau. o i super duper inzinierius, vazinejancius visokiom mazdom ar reno - as nekrepiu demesio. va vienas bande isaiskint, kad klijavimas su kaitinimo elementu yra pranasesnis nei ultragarsu ar karstu oru. kalba apie pe+pe. ir px kad arba sudeginamas kartonas, arba nesusiklijuoja... ir kad tai uztrunka dvigubai ilgiau.... -- T "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:lsf4je$3ri$2@trimpas.omnitel.net... > tai tu codecui paaiškink :) > > > On 13/08/2014 10:30, tranzoo wrote: >> bet sistema vago patentuota. jei patys beveik nieko negamina. tik >> surenka i visuma. >> >> anyway. pd buvo alternatyva cr, nes cr sistemos nesugebedavo sukelt >> tokio slegio. >> >> ir sakykit man ka norit, bet techniniu poziuriu pd yra viskas gerai. >> blogai tik siemens su savo manufakturom kinijoj. >> >> -- >> T >> >> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >> news:lsf3ss$3b2$1@trimpas.omnitel.net... >>> po teisybei, PD purkštukus VAG'as irgi ne pats gaminosi... :) >>> >>> On 13/08/2014 09:58, Invertuota panda wrote: >>>> On Wed, 13 Aug 2014 09:31:39 +0300, Dainiushas wrote: >>>> >>>>> išradimo čia, IMHO, išvis jokio, viskas daugiau nei akivaizdu. >>>>> Klausimas >>>>> tik technologijose visa tai realizuot. >>>> >>>> Nu. Ir realizavo pagrinde bosch. Ir "nugalejo" butent todel kad padare >>>> Bosch kuris paC masinu negamina. >>>> >>>> Butu padares fiJEtas, butu su CR nutikus ta pati istorija kaip ir su >>>> TDI. >>>> >>> >> >