Tema: Re: W140 ?
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-08-13 00:58:26
On 2014.08.13 00:30, CodeC wrote:
> On 2014.08.13 00:18, Dainiushas wrote:
>> nes kažkuriais netoli nuo 2010 metais CR pasiekė padorų lygį, o VAG'as
>
> gali suformuluot, kuo tas lygis blogas buvo '99 - tais ?:))) ir kas uz
> ji buvo geriau? nes jauciu kad nebesulauksiu - miego noriu :)

99'tais CR'as buvo neaiškus paukštis, su nestbuklingais parametrais ir 
neaiškiu patikimumu. kaip ir lybra su 77kW. kai VAG'as jau 2000 siūlė 
1.9tdi su 110kW ir 320NM, kuris "tilpo" į visus to laiko ekologinius 
reikalavimus.

>
>> kaip ir užsipiso vienas finansuot PD vystymą. Aplinkybių sutapimas kaip
>
> tai tokiai nesamonei finansuot jie galejo nebent rusu finansavimo
> tiketis. jau geriau butu gamine savo tuos tdi senus, jei nesigavo nieko
> normalaus. o dabar PD deja tik nesekmingo desperatisko bandymo pasivyt
> konkurentus stampukas. is kur tokios stiprios zholes jie tais metais
> atsiveze turbut dar niekas nesuzinojo, nes daugiau tokia nesamone niekam
> i galva neshove.

o viskas buvo ne taip. per tuo 10m konkurentai prisivijo VAG'ą ir jam 
prapuolė prasmė vystyti savo kuro sistemas, kai buvo galima tiesiog 
nusipirkti reikiamų charakteristikų esančias rinkoje. gi, per tą laiką 
buvo parduota tiek PD variklių, kiek FIAT'as turbūt nesapnavo, kad 
galima būtų parduot.

>
>> sakant. Tu netyčia nežinai kodėl PD suodžių filtrais buvo apkarstytas
>> jau tada, kai VAG'as dar darė variklius su siurbliais?
>
> del to pacio, del ko ir visi kiti?

Sorry už mistaipą, turėjo būt CR. Tai vat, su ta PD "nesąmone" VAG'as 
kažkurį laiką apsiėjo be jokių suodžių filtrų - nes jų tiesiog 
nereikėjo. Kai su pirmų kartų CR'u - deja.

>