Tema: Re: W140 ?
Autorius: CodeC
Data: 2014-08-13 01:11:36
On 2014.08.13 00:58, Dainiushas wrote:
> On 2014.08.13 00:30, CodeC wrote:
>> On 2014.08.13 00:18, Dainiushas wrote:
>>> nes kažkuriais netoli nuo 2010 metais CR pasiekė padorų lygį, o VAG'as
>>
>> gali suformuluot, kuo tas lygis blogas buvo '99 - tais ?:))) ir kas uz
>> ji buvo geriau? nes jauciu kad nebesulauksiu - miego noriu :)
>
> 99'tais CR'as buvo neaiškus paukštis, su nestbuklingais parametrais ir
> neaiškiu patikimumu. kaip ir lybra su 77kW. kai VAG'as jau 2000 siūlė
> 1.9tdi su 110kW ir 320NM, kuris "tilpo" į visus to laiko ekologinius
> reikalavimus.

o PD buvo aiskus paukstis su aiskiu patikimumu? ir kas galu gale gavosi 
is vieno ir kito - dabar turetu gerai matytis. bet net siandien, tu 
isitikines, kad PD buvo geris ir kad nusipirkes golfa '00 toliau 
vaziuosi uz '00 lancia :D
ir siaip jtd 77kw tia cia 1997 metu variklis. '00 - tais jis jau buvo 
pakankamai gerai zinomas ir uzsitarnaves gera varda. beje ir kilovatai 
artejo link simto taip pat. beto, rasiau, kad tavo vienintelis 
dziaugsmas yra keletas PD papildomu kilovatu, lyg jie kazkam super 
svarbus ir idomus butu :) kai tas PD nenuvaziaves nei puse tiek kiek 
jtd, uzvercia kanopas.

>
>>
>>> kaip ir užsipiso vienas finansuot PD vystymą. Aplinkybių sutapimas kaip
>>
>> tai tokiai nesamonei finansuot jie galejo nebent rusu finansavimo
>> tiketis. jau geriau butu gamine savo tuos tdi senus, jei nesigavo nieko
>> normalaus. o dabar PD deja tik nesekmingo desperatisko bandymo pasivyt
>> konkurentus stampukas. is kur tokios stiprios zholes jie tais metais
>> atsiveze turbut dar niekas nesuzinojo, nes daugiau tokia nesamone niekam
>> i galva neshove.
>
> o viskas buvo ne taip. per tuo 10m konkurentai prisivijo VAG'ą ir jam

o tu fak :) prisivijo i kita puse eidami ?:))) konkurentai prisivijo, o 
tada VAG mete savo shedevra, ir krito konkurentams i gleby viska pamirse...

> prapuolė prasmė vystyti savo kuro sistemas, kai buvo galima tiesiog
> nusipirkti reikiamų charakteristikų esančias rinkoje. gi, per tą laiką
> buvo parduota tiek PD variklių, kiek FIAT'as turbūt nesapnavo, kad
> galima būtų parduot.
>
>>
>>> sakant. Tu netyčia nežinai kodėl PD suodžių filtrais buvo apkarstytas
>>> jau tada, kai VAG'as dar darė variklius su siurbliais?
>>
>> del to pacio, del ko ir visi kiti?
>
> Sorry už mistaipą, turėjo būt CR. Tai vat, su ta PD "nesąmone" VAG'as
> kažkurį laiką apsiėjo be jokių suodžių filtrų - nes jų tiesiog
> nereikėjo. Kai su pirmų kartų CR'u - deja.

ka tu cia rasai ?:)) kokie dar suodziu filtrai pirmu kartu jtd? kur jo 
ieskot gal patarsi - bardacioke gal? apskritai tai visiskai atskira 
tema, neturinti nieko bendro su kuro sistemos tobulumais/netobulumais.
ir siaip uz mane geriau tai turetum zhinot. nulis sveiku ten to 
ekologijos is tu filtru, ne del to jie sugalvoti apskritai.

>
>>
>