Tema: Re: W140 ?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2014-08-15 23:42:34
On Wed, 13 Aug 2014 12:46:20 +0300, KEdas wrote:

> Būtų gerai, kad wiki pataisytum, nes ten rašo šiek tiek kitaip: After
> research and development

Tai tu pas mumi aktyvistas, tau ir veliava i rankas, as wikipedijoj net 
akaunto neturiu ;)

O "ekonomistas" su savo isvedziojimais kiek nusipeza. Jau vien todel, kad 
jei CR butu likes ELASIS + Magnetti Marelli + Centro Recherce FIAT 
rankose (viskas fijEto dukros arba satelitai), tai jo butu laukes TDI 
likimas: joks kitas rimtas automobiliu gamintojas i ji nebutu ziurejes 
nei is tolo. Lygiai del tu paciu priezasciu, kodel niekas kitas nepirko 
TDI isskyrus pora nisiniu variantu, tokiu kaip amerikonai kuriems 
prireike zyzeliniu varikliu beigi vovlos kurie prireike viso varinkelio 
ir neturejo pinigu/laiko pasidaryt savo. Todel aiskint, kad "galejo 
uzkalt kruva pinigu" yra mazumele naivokas.

Boschas yra visai kitas reikalas. Jie nera tiesiginiai merso/audi/bnv 
konkurentai ir pas visus juos turi kuo puikiausius rysius. Tai ka gali 
parduoti Boschas, to toli grazu negali parduot kuris nors is automobiliu 
gamintoju.

Kas link Boscho, tai kiti saltiniai pasakoja kitas priezastis. Anot ju 
fijEtas Zuricho ETH tyrimu pagrindu ilgai dare (>10 metu) bet taip ir 
nedadare, gamybos tolerancijos problemos sugriove planus laiku paleist i 
serija. Projekta nuzude ne pinigu stygius, o vilties paradimas apskritai 
kada nors davest iki proto.

Tada BOSCH nupirko is ju patentus (velesni teisminiai gincai niekam 
nereikalingi) ir patys per kelis metus davede iki serijines gamybos.

Ka as ir parasiau.

Bendrai imant tam vikipedijos straipsnyje raso toli grazu ne kitaip nei 
as parasiau, tik maziau issamiai.

-- 
kthxbai.