On Wed, 13 Aug 2014 12:46:20 +0300, KEdas wrote: > Būtų gerai, kad wiki pataisytum, nes ten rašo šiek tiek kitaip: After > research and development Tai tu pas mumi aktyvistas, tau ir veliava i rankas, as wikipedijoj net akaunto neturiu ;) O "ekonomistas" su savo isvedziojimais kiek nusipeza. Jau vien todel, kad jei CR butu likes ELASIS + Magnetti Marelli + Centro Recherce FIAT rankose (viskas fijEto dukros arba satelitai), tai jo butu laukes TDI likimas: joks kitas rimtas automobiliu gamintojas i ji nebutu ziurejes nei is tolo. Lygiai del tu paciu priezasciu, kodel niekas kitas nepirko TDI isskyrus pora nisiniu variantu, tokiu kaip amerikonai kuriems prireike zyzeliniu varikliu beigi vovlos kurie prireike viso varinkelio ir neturejo pinigu/laiko pasidaryt savo. Todel aiskint, kad "galejo uzkalt kruva pinigu" yra mazumele naivokas. Boschas yra visai kitas reikalas. Jie nera tiesiginiai merso/audi/bnv konkurentai ir pas visus juos turi kuo puikiausius rysius. Tai ka gali parduoti Boschas, to toli grazu negali parduot kuris nors is automobiliu gamintoju. Kas link Boscho, tai kiti saltiniai pasakoja kitas priezastis. Anot ju fijEtas Zuricho ETH tyrimu pagrindu ilgai dare (>10 metu) bet taip ir nedadare, gamybos tolerancijos problemos sugriove planus laiku paleist i serija. Projekta nuzude ne pinigu stygius, o vilties paradimas apskritai kada nors davest iki proto. Tada BOSCH nupirko is ju patentus (velesni teisminiai gincai niekam nereikalingi) ir patys per kelis metus davede iki serijines gamybos. Ka as ir parasiau. Bendrai imant tam vikipedijos straipsnyje raso toli grazu ne kitaip nei as parasiau, tik maziau issamiai. -- kthxbai.