px ką tas delfi rašo ir px ką ten kad kažkur Paryžiui leptelėjo... juolab, kad tiesioginio įpurškimo benzininiai varikliai turi tas pačias problemas kaip ir dyzeliai - suodžius bei azoto oksidus. On 2014.12.26 00:31, Icetom wrote: >> bbž kaip ten su ėmimu, kai imt vietoj nėra iš ko, bet tai koks nors >> 328i panašiai valit ir pusantro karto mažiau ryja. > > Q50 3,7 L konkurentas ne 328i, o koks ten aukščiau einantis (berods 330 > modelis..). O jei lyginti Q50 Hybrid (mieste apie 8 l naudotų), tai > nieko nenusileidžia dinaminės savybėmis analogiškam hibridiniam BMW 3. > >> Nekalbant apie dyzelius. > > Ką tie dyzeliai. Man jie neįdomūs, asmeniškai. Jau va delfis rašo, kad > Europoje po truputį burbama dėl nepasiteisinusios strategijos su > dyzeliais: tarša, sudėtinga eksploatacija esant DPF. Nenustebsiu jei > greitu laiku į kokius miestus Europoje bus brangu įvažiuoti su dyzeliais...