Ir palijus lietui nebeturi ir 9 sekundziu, nes esp lempute jau ne mirksi, o dega pastoviai :) Bandziau su savo Saab'u ant slapio isjunges esp pavazinet - nu nx, realiai su gazu elgtis reikia labai svelniai ir tai vos ne kas antram posukyje 'nusirauna'. Ir ten tik 220 arkliu ir 310Nm, pridejus dar po 25% prie situ skaiciu be esp is vis nepavaziuotum, arba nespetum padangu keist. Beje tas sajobas priekines gumas suesdavo per sezona, t.y kazkur per 25kkm iki ismetimo, kai galines gyveno 3 sezonus. Gali bandyt nurasyt viska ant jo mases ir stabdziu, bet labai nemaza dali manau ju suvalgydvo butent 220ag and 1wd. "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:m7u86t$bjl$2@trimpas.omnitel.net... > S80 T6 0-100 berods 7.4s. Matyt kažkur ten ir yra FWD riba > > On 30/12/2014 14:41, tranzoo wrote: >> jo. turi ~300 ag, ~500 Nm ir.... 12s 0-100... >> >> -- >> T >> >> "Invertuota panda" <padugne@home.lan> wrote in message >> news:m7tts2$35c$2@trimpas.omnitel.net... >>> On Tue, 30 Dec 2014 11:51:05 +0200, tranzoo wrote: >>> >>>> kai lengvojo automobilio variklio sukimo momentas perlipa 400Nm - be >>>> jos >>>> sunku paprastam vairuotojuj vaziuot butu. rwd dar dar, o apie fwd isvis >>>> nekalbu... >>> >>> Tam siais laikais yra visokie ten ESP, ASC-T ir pan beliberda. >>> Gamintojam >>> way pigiau uz visokius ten 2wd ar 3wd. >>> >>> -- >>> kthxbai. >> >