Tema: Re: AutoBildTV: Trys vokiski 4x4 universalai - kas laimes?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2014-12-29 13:22:06
On Mon, 29 Dec 2014 10:54:51 +0200, Zhegonskas wrote:

>> o su pastaruoju isvis idomu. VW pareiske, kad trumpina masinos
>> "galiojima" nuo 7 metu iki 5. ka tai galetu reikst - bbz, atpirkimai
>> dar nekrito....
>> is vienos puses - tai galetu reikst, akd MQB leidzia daryti naujus
>> dazniau ir netaip brangiai. is kitos - darom pigiau ir po 5 metu -
>> ismest...
> 
> as vat ko truputi nesuprantu, tai nafik nuolat kovoti del tu emisiju ir
> vis spausti gamintojus, kai realybeje trumpejant masinu gyvavimo ciklui
> gaminant vis naujas ir naujas galiausiai (kartu su gamybos procesu)
> energijos ir tu paciu emisiju gaunasi gerokai daugiau itariu. sushiktas
> konsumerizmas ir pataikavimas pridususiam avtopromui, tik ivyniotas i
> "ekologiskumo" popieriuka.

Pradekim nuo to, kad gamybos ciklus siais laikais apibrezia ne tiek 
masinos "laikymas" kiek konsjumeriu emocijos is serijos "atsibodo".

Cia beje lietuva ir kitos "naujos" salys netgi labai avangarde, cia va 
nesenai su zhaltu diskutavom apie tai koks as 2rnas ir ubagas kad jau 
beveik 9 metus vazineju ta pacia masina. Kas manau bendrai gana tiksliai 
atspindi musuose vyraujancia tautos opinija.

Kitaip tariant, nepriklausomai nuo laikymo automobiliu gamintoju klientai 
savo masinas keicia kas mazdaug 3 metus.

Labai trumpinti savo gamybos ciklu jie realiai negali, nes toje nisoje 
jau sedi prancuzai ir japonai. Plius lauzhiasi korejieciai su kinieciais. 
Su aiskiom pasekmem: krenta atpirkimo kaina beigi galimybe parduot uz 
brangiai. Kitaip tariant, perspektyvoje tai butu savizudybe. VW pabande 
su savo Golp3, baigesi liudnai. Opelis praktiskai pastipo ir iki siol 
nesusitvarko su imyzhio remontu. Fordui irgi tenka papigiai pardavinet 
savo mondeikes ir fikusus. T.y. pavyzdziu pilna panosei, daug fantazuot 
nereikia.

-- 
kthxbai.