Tema: Re: AutoBildTV: Trys vokiski 4x4 universalai - kas laimes?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2014-12-30 11:40:04
On Tue, 30 Dec 2014 11:19:30 +0200, spakainas wrote:

> Bet kažkuo turėtų būt blogiau, nes į audi torseną deda (bent jau į
> rimtesnius modelius - A6, allroudus ir t.t.). Benvai ir mersai irgi
> haldexų lyg ir nenaudoja? Gal ten koks nors limitas sukimo momento
> kiekiui ir su galingesniais varikliais haldexas nebesusitvarko? Spėju
> tik, nes nežinau.

Blogiau buti neprivalo, gali buti banalus piniginiai reikalai. Haldex 
priklauso Haldex AB, svediskai kontorai.

Reiskia jei tarkim kokiai Audi prireikia diferencialo, tai Haldex jiem 
yra tik vienas is daugelio opTSiju. Jei pvz nera gatavo reference dEzaino 
tinkancio A6 su jos variklio isdestymu, greiciu dezhe, galingumais etc, 
tai tektu pas Haldex uzsakyt visiskai nauja kas yra muchia kapeika. O jei 
dar yra savas skyrius su gatavu 100 metu patikrintu ir gerai vaziuojanciu 
torsenu, tai nx tada tos islaidos? Outsourcint zinoma siais laikais yra 
in, bet sitos istorijos toli grazu ne visada yra sekmingos.

Va su pascatais, guoleis ir likusiom A3Q buvo visai kita dainele: ten 
buvo skersas variklis ir vietinis quattro skyrius neturejo gatavo diffo. 
Daryt nauja reikia laisvu zmoniu, laiko ir kaip pasekme - babkiu. Beigi 
ne faktas, kad torsenas i ta guoli tilptu arba kad rezultate pokapotine 
erdve netaps taip prikista, kad uodas nosies neikis. Tai pirma ikiso 
viskoze, veliau ja upgreidino i haldexa.

-- 
kthxbai.