On 04/01/2015 13:55, spakainas wrote: > Kitaip tariant - visiška xuijnia ką čia rašot, nereikšmingi mažmožiai > palyginus su universalo praktiškumu. Dėl standumo tai briedas konkretus > - universalas gerokai standesnis (elementari fizika - didesnė dėžė turi > didesnį standumą). nunu, pagalvok dar kartą ;) > Užtenka vienos vienintelės kelionės į žvejybą su sedanu ir viskas > susidėlioja į savo vietas - gyvenime nebepirksiu sedano, nes jis niekam > nx nereikalingas. o jei ta žvejyba nx nereikalinga? > > 2015.01.04 12:48, md rašė: >> On 04/01/15 12:19, Invertuota panda wrote: >>> >>> Žiemą greičiau sušyla, atidarius bagažinę i saloną nepučia šaltas oras. >>> Apie 100kg lengvesnis kas yra dafiga. Standesnis kėbulas geriau >>> vairuojasi. >>> Ir kas man svarbiausia: posūkiuose bei stabdant/gazuojant neužknisa >>> bagažinėje basivoliojančių daiktų garsas. Va šito tai nekenčiu. >>> >> >> dar nepamirskim, kad universalo galinis stiklas labiau apsinesa purvu, >> galinis valytuvas linkes sugesti, oro pasipriesinimo koeficientas buna >> prastesnis, galine pakaba buna sudetingesne. Na ir tada prieiname prie >> isvaizdos. Kaikurie universalai (o ypac BMW5xx) atrodo siaubingai! >> >