mieste tai kažkaip pohui su kuo maltis, bet šiaip tai pritariu ir aš, kad sedanas fainiau. On 04/01/2015 18:51, 911 wrote: > tai kad ir reikalinga kokio bybio tasyt valtis motorus ir kita stuff i kazkoki supista universala? > o darbo dienom su juo nepatogiai maltis mieste ;) > Yra daigtai pagal paskirtis juos reiktu ir naudot, o ne pritempinet situaciju prie 'universaliu' daigtu. > > "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:m8bqj2$2aq$1@trimpas.omnitel.net... >> On 04/01/2015 13:55, spakainas wrote: >>> Kitaip tariant - visiška xuijnia ką čia rašot, nereikšmingi mažmožiai >>> palyginus su universalo praktiškumu. Dėl standumo tai briedas konkretus >>> - universalas gerokai standesnis (elementari fizika - didesnė dėžė turi >>> didesnį standumą). >> >> nunu, pagalvok dar kartą ;) >> >>> Užtenka vienos vienintelės kelionės į žvejybą su sedanu ir viskas >>> susidėlioja į savo vietas - gyvenime nebepirksiu sedano, nes jis niekam >>> nx nereikalingas. >> >> o jei ta žvejyba nx nereikalinga? >> >>> >>> 2015.01.04 12:48, md rašė: >>>> On 04/01/15 12:19, Invertuota panda wrote: >>>>> >>>>> Žiemą greičiau sušyla, atidarius bagažinę i saloną nepučia šaltas oras. >>>>> Apie 100kg lengvesnis kas yra dafiga. Standesnis kėbulas geriau >>>>> vairuojasi. >>>>> Ir kas man svarbiausia: posūkiuose bei stabdant/gazuojant neužknisa >>>>> bagažinėje basivoliojančių daiktų garsas. Va šito tai nekenčiu. >>>>> >>>> >>>> dar nepamirskim, kad universalo galinis stiklas labiau apsinesa purvu, >>>> galinis valytuvas linkes sugesti, oro pasipriesinimo koeficientas buna >>>> prastesnis, galine pakaba buna sudetingesne. Na ir tada prieiname prie >>>> isvaizdos. Kaikurie universalai (o ypac BMW5xx) atrodo siaubingai! >>>> >>> >> >