Kitaip tariant - visiška xuijnia ką čia rašot, nereikšmingi mažmožiai palyginus su universalo praktiškumu. Dėl standumo tai briedas konkretus - universalas gerokai standesnis (elementari fizika - didesnė dėžė turi didesnį standumą). Užtenka vienos vienintelės kelionės į žvejybą su sedanu ir viskas susidėlioja į savo vietas - gyvenime nebepirksiu sedano, nes jis niekam nx nereikalingas. 2015.01.04 12:48, md rašė: > On 04/01/15 12:19, Invertuota panda wrote: >> >> Žiemą greičiau sušyla, atidarius bagažinę i saloną nepučia šaltas oras. >> Apie 100kg lengvesnis kas yra dafiga. Standesnis kėbulas geriau >> vairuojasi. >> Ir kas man svarbiausia: posūkiuose bei stabdant/gazuojant neužknisa >> bagažinėje basivoliojančių daiktų garsas. Va šito tai nekenčiu. >> > > dar nepamirskim, kad universalo galinis stiklas labiau apsinesa purvu, > galinis valytuvas linkes sugesti, oro pasipriesinimo koeficientas buna > prastesnis, galine pakaba buna sudetingesne. Na ir tada prieiname prie > isvaizdos. Kaikurie universalai (o ypac BMW5xx) atrodo siaubingai! >