Tema: Re: AutoBildTV: Trys vokiski 4x4 universalai - kas laimes?
Autorius: 911
Data: 2015-01-04 18:51:11
tai kad ir reikalinga kokio bybio tasyt valtis motorus ir kita stuff i kazkoki supista universala?
o darbo dienom su juo nepatogiai maltis mieste ;)
Yra daigtai pagal paskirtis juos reiktu ir naudot, o ne pritempinet situaciju prie 'universaliu' daigtu. 

"Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:m8bqj2$2aq$1@trimpas.omnitel.net...
> On 04/01/2015 13:55, spakainas wrote:
>> Kitaip tariant - visiška xuijnia ką čia rašot, nereikšmingi mažmožiai
>> palyginus su universalo praktiškumu. Dėl standumo tai briedas konkretus
>> - universalas gerokai standesnis (elementari fizika - didesnė dėžė turi
>> didesnį standumą).
> 
> nunu, pagalvok dar kartą ;)
> 
>> Užtenka vienos vienintelės kelionės į žvejybą su sedanu ir viskas
>> susidėlioja į savo vietas - gyvenime nebepirksiu sedano, nes jis niekam
>> nx nereikalingas.
> 
> o jei ta žvejyba nx nereikalinga?
> 
>>
>> 2015.01.04 12:48, md rašė:
>>> On 04/01/15 12:19, Invertuota panda wrote:
>>>>
>>>> Žiemą greičiau sušyla, atidarius bagažinę i saloną nepučia šaltas oras.
>>>> Apie 100kg lengvesnis kas yra dafiga. Standesnis kėbulas geriau
>>>> vairuojasi.
>>>> Ir kas man svarbiausia: posūkiuose bei stabdant/gazuojant neužknisa
>>>> bagažinėje basivoliojančių daiktų garsas. Va šito tai nekenčiu.
>>>>
>>>
>>> dar nepamirskim, kad universalo galinis stiklas labiau apsinesa purvu,
>>> galinis valytuvas linkes sugesti, oro pasipriesinimo koeficientas buna
>>> prastesnis, galine pakaba buna sudetingesne. Na ir tada prieiname prie
>>> isvaizdos. Kaikurie universalai (o ypac BMW5xx) atrodo siaubingai!
>>>
>>
>