tai kad ir reikalinga kokio bybio tasyt valtis motorus ir kita stuff i kazkoki supista universala? o darbo dienom su juo nepatogiai maltis mieste ;) Yra daigtai pagal paskirtis juos reiktu ir naudot, o ne pritempinet situaciju prie 'universaliu' daigtu. "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:m8bqj2$2aq$1@trimpas.omnitel.net... > On 04/01/2015 13:55, spakainas wrote: >> Kitaip tariant - visiška xuijnia ką čia rašot, nereikšmingi mažmožiai >> palyginus su universalo praktiškumu. Dėl standumo tai briedas konkretus >> - universalas gerokai standesnis (elementari fizika - didesnė dėžė turi >> didesnį standumą). > > nunu, pagalvok dar kartą ;) > >> Užtenka vienos vienintelės kelionės į žvejybą su sedanu ir viskas >> susidėlioja į savo vietas - gyvenime nebepirksiu sedano, nes jis niekam >> nx nereikalingas. > > o jei ta žvejyba nx nereikalinga? > >> >> 2015.01.04 12:48, md rašė: >>> On 04/01/15 12:19, Invertuota panda wrote: >>>> >>>> Žiemą greičiau sušyla, atidarius bagažinę i saloną nepučia šaltas oras. >>>> Apie 100kg lengvesnis kas yra dafiga. Standesnis kėbulas geriau >>>> vairuojasi. >>>> Ir kas man svarbiausia: posūkiuose bei stabdant/gazuojant neužknisa >>>> bagažinėje basivoliojančių daiktų garsas. Va šito tai nekenčiu. >>>> >>> >>> dar nepamirskim, kad universalo galinis stiklas labiau apsinesa purvu, >>> galinis valytuvas linkes sugesti, oro pasipriesinimo koeficientas buna >>> prastesnis, galine pakaba buna sudetingesne. Na ir tada prieiname prie >>> isvaizdos. Kaikurie universalai (o ypac BMW5xx) atrodo siaubingai! >>> >> >