Pavelave - turejau omeny A4 suorientavima kaip drivers car. Del tos universalu mados tai ji prasidejo jau senokai - taip 20 metu atgal ir niekaip negali uzsibaigti. Jeigu paieskoti mobile A4q 2.0D 2010+ kombi vs. limousine tai skirtumas pribloskiantis, mazdaug 1200 vs. 60. Imesiu keleta linku, gal kas pakomentuos: 1. http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a4-avant-2-0-tdi-dpf-quattro-navi-xenon-pdc-m%C3%BCnchen/203653214.html 2. http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a4-avant-2-0-tdi-dpf-quattro-xen-navi-ahk-freiberg-a-n/203127850.html 3. http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a4-2-0-tdi-avant-ambition-quattro-bang-olufsen-n%C3%BCrnberg/202907777.html Vienas lietuviskas (gal kam teko gyvai ciupineti?): 4. http://naudoti.mollerauto.lt/auto/2147/174/audi-a4-2010-03-09-2000-dyzelinas-0.html On 01/01/15 20:18, Invertuota panda wrote: > > Ka reiskia pavelave? Audi A4 gale niekada nebuvo super daug vietos, o ju > universalai niekada nebuvo skirti mantos veziojimui. Fliukylende juos > perka nes "madinga". Todel A4 sedanai fliukylende pasitaiko ganetinai > retai. > > Kam reikia vietos perka minivenus. Arba nelabai mini. Va vienas kolega > nesenai vos nenusipirko Mercedes Vito uz kazkas 52keur, laimei zmona > uzvetavo. Tipo 2 vaikai, reikia vietos, i dabartini Ford C-Max atseit ne > pro kur netelpa. Dafiga kitu su 2 vaikais varineja visokiais 807, Espace, > VW Transporter ir pan autobusais. Nx jiem reikia - xzn, cia panasiai kaip > su SUV'ais. >