Aš kalbu apie identišką situaciją - ledas įkalnėje su skersiniu nuolydžiu. Su RWD gazą spaudi ir važiuoja šikna į šoną. Su FWD važiuoji tiesiai, t.y. ten kur ratai žiūri ir jei ką lengvai pakoreguoji su vairu. Su RWD gi sukiok baranką nesukiojęs - gazą paspaudei ir slysta šonan. Atleidai - sustoji, išlipi pažiūrėt kiek iki kitos auto liko. Įsėdi, vėl bandai pajudėt, vėl į šoną važiuoja. Iš paskos jau mašinų eilutė, nebėr kur trauktis. Ką daryt? 2015.01.09 11:33, CodeC rašė: > ne nu tai jeigu visiskas ledas tai ko tu nori. fwd irgi priekis i sona > smagiai vaizuoja jeigu labai slidu. tam ir esme, kad realiai jokio > skirtumo ar fwd ar rwd. jeigu visiskas ledas, tai nei vienas nebus labai > super stabilus ir pravazus. vakar kazkoks pasatas is kiemo salia namu > nesugebejo isvaziuot. kasesi, kasesi, uzrakino ir isejo :) ledas toks, > kad paeiti sunku toj vietoj. > > On 01/09/2015 11:27 AM, spakainas wrote: >> Nu važiavom picos parsivežt kaiptik su E90 - sustojus aikštelėj į >> kalniuką šikna į šoną važiuoja bandant pajudėt :F Troikė techniškai >> tvarkinga. >> >> 2015.01.09 11:23, CodeC rašė: >>> taigi dabar visi su ESP, etc.... nesigilinant tai net ir nesuprasi ar >>> ten fwd ar rwd. jeigu senas koks, tai taip, yra niuansu. is vietos >>> pajudet truputi rankinis uztrauktas padeda, ziede, posuky gala pamesti >>> labai nesunku, net ziemos nereikia :) nu aisku ne su 318. >>> siaip tai normaliai 4 ziemas su 323 be jokiu esp atvazinejau. nebuvo >>> kazkokiu spec nepatogumu susijusiu su rwd. >