Man atvikščiai. Sunku buvo po FWD ant RWD, bet... Nugi pasaka - tas ESP! Suki, nesisuka, pagazuoji, mašina pasistato reikiamo judėjimo kryptimo, jau nebeslysta ir išeina iš posūkio taip, kaip reikia! Merso inžinieriams - plius 1000 respectpointų "Salas" <salas@inbox.lt> wrote in message news:m8oev5$cq7$1@trimpas.omnitel.net... > Na maniskei baisiau buvo nuo BMW ant Volvo su priekiu varomu perlipt :) > Beja man irgi ispradziu kaskaip tas priekis pasitikejimo nekele, ypac > posukiuose pagazuojant kai nuslydineja priekis, RWD daug geriau tuo > klausimu. > Bet idomumo delei pabandziau isprovokuot soninius slydimus su Volvo, tai > galiu pasakyt, kad ta ju stabilumo kontrole gan gerai tvarkosi. Tik > vienas minusas - kad jos negalima isjungti :( > > > > On 2015.01.09 11:32, spakainas wrote: >> Ne nu tai kad smagu tai faktas, bet kaip su saugumu klausimas. Kad čia >> tik profesionalūs lenktyninkai renkasi, tai šitą žinau, bet jei pvz >> fėjai prireikia pavažiuot, ką darot? >> >> 2015.01.09 11:31, Paulius Zaleckas rašė: >>> Del uzklimpimo ar ivaziavimo i koki kalna jokiu problemu dar sia ir >>> praeita ziema neturejau. ESP yra. >>> Prisiminus FWD laikus, tai su RWD daba labai labai smagu (geraja prasme) >