Fig zn, su plikom padangom vazinejant fwd tikrai geriau buksavimo atzvilgiu. Bet su gerom padangom dzin neaktualu. -- --- Andrius <email@gmail.lt> Wrote in message: > vat būtent, man su bmw irgi tas pats, vos ne laisvom apsukom sau purpsi > bet išvažiuoja, o fwd japonui sveikatos nėra, o tik spusteli ir nusuka > ratus. dar jei labai reikia automatui startuoji su antra pavara, tai > strigt taip, kad reiktų stumt, per 4 žiemas su bmw neteko :) > > On 2015-01-09 18:58, 70005 wrote: >> Gal 8 žiemas atvažinėjau su E39 170kW, dar automatas - gal kokius 2 >> kartus buvo sunku pajudėt, abu kartus apledėjusiame kiemo pravažiavime į >> kalną. Bet stumt galo nuo kitų mašinų neprireikė, ištraukdavo pati >> kažkaip. Nu mirksi DSC, bet susitvarko. >> Su mažesnio kalibro FWD per panašų kiekį žiemų ne tiek nesąmonių būta. >> >> Beje, prisiminiau, kaip kartą sausio 1 d. vežė E39-u iš to kaukazietiško >> restorano, kur prie Stirnių (tokioj stačio kalno papėdėj, kas žino). Nu, >> sėdžiu šiltai sau gale ir žiūriu, kaip lėtai, mirksint DSC, bet >> stabiliai traukia į nenuvalytą kalną. >> >> >> >> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message >> news:m8o65l$5s6$1@trimpas.omnitel.net... >>> Žiūriu gerai ten varot apie fūras ir VT, tai užklausiu prie progos: >>> kaip dabar su rwd sekas važinėt? Bendradarbis su troike jau keikias. >>> Paskutinį kart rwd vairavau maskvičių, tai jau nieko nepamenu kas ten >>> prie ko. Kaip supratau problemos įvažiuot pvz į kalniuką, nes >>> paprastai gatvės turi skersinį nuolydį ir jei jau slysta tai galas į >>> šoną važiuoja, tobiš užkabint kelkrašty stovinčius labai nesunku. Su >>> FWD tokioj vietoj absoliučiai px - blogiausia kas gali nutikt tai >>> sustosi, bet į šoną neužneš. >>> Dar smagu su rwd išvažiuot iš apsnigtos stovėjimo vietos - jei jau >>> kasasi, tai tik siūbuot belieka - pas fwd dar + vairas dažnai gelbsti. >> >> > > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/