Anksciau nemokejo pagamint patikimu ir pakankamai galingu mazu gabaritu varikliu, pavaru deziu ir reduktoriu. Ir dabartinese rwd retas atvejis kad sugestu reduktorius ar pavaru deze, nes kai viskas maksimaliai sumazinta kencia patikimumas. Nu siek tiek islosiama ant ekonomiskumo, ir gamyba paprastesne, visa prieki pakisi po kebulu, prisuki 2 varztais, pajungi kelias slangas ir laidus ir psio, priekis surinktas, nereikia knistis po masina pajunginejant pavaru deze, kardana, reduktoriu. -- --- spakainas <spakainas@mail.ru> Wrote in message: > O tai kodėl žiguliai, maskvičiai ir volgos rwd buvo? Man grynai iš > čiainyko pozicijų atrodo kad rwd paprasčiau pagamint - varomi ratai > nesisūkina, nereik granatų. Kardanas gi toks iš pažiūros paprastas ir > patvarus daiktas, jei lygint su fwd pusašiais. Man atrodo kad fwd ne > tiek pigiau, kiek su vieta geriau - nereik tunelio per visą ilgį, gali į > visokius vienatūrius kamšyt, greičių dėžę paprasčiau įkomponuot ir t.t. > > 2015.01.10 10:13, Dainiushas rašė: >> jei nebūtų FWD banaliai paprasčiau ir pigiau, tai labai klausimas kaip >> ten būtų > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/