vat būtent, man su bmw irgi tas pats, vos ne laisvom apsukom sau purpsi bet išvažiuoja, o fwd japonui sveikatos nėra, o tik spusteli ir nusuka ratus. dar jei labai reikia automatui startuoji su antra pavara, tai strigt taip, kad reiktų stumt, per 4 žiemas su bmw neteko :) On 2015-01-09 18:58, 70005 wrote: > Gal 8 žiemas atvažinėjau su E39 170kW, dar automatas - gal kokius 2 > kartus buvo sunku pajudėt, abu kartus apledėjusiame kiemo pravažiavime į > kalną. Bet stumt galo nuo kitų mašinų neprireikė, ištraukdavo pati > kažkaip. Nu mirksi DSC, bet susitvarko. > Su mažesnio kalibro FWD per panašų kiekį žiemų ne tiek nesąmonių būta. > > Beje, prisiminiau, kaip kartą sausio 1 d. vežė E39-u iš to kaukazietiško > restorano, kur prie Stirnių (tokioj stačio kalno papėdėj, kas žino). Nu, > sėdžiu šiltai sau gale ir žiūriu, kaip lėtai, mirksint DSC, bet > stabiliai traukia į nenuvalytą kalną. > > > > "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message > news:m8o65l$5s6$1@trimpas.omnitel.net... >> Žiūriu gerai ten varot apie fūras ir VT, tai užklausiu prie progos: >> kaip dabar su rwd sekas važinėt? Bendradarbis su troike jau keikias. >> Paskutinį kart rwd vairavau maskvičių, tai jau nieko nepamenu kas ten >> prie ko. Kaip supratau problemos įvažiuot pvz į kalniuką, nes >> paprastai gatvės turi skersinį nuolydį ir jei jau slysta tai galas į >> šoną važiuoja, tobiš užkabint kelkrašty stovinčius labai nesunku. Su >> FWD tokioj vietoj absoliučiai px - blogiausia kas gali nutikt tai >> sustosi, bet į šoną neužneš. >> Dar smagu su rwd išvažiuot iš apsnigtos stovėjimo vietos - jei jau >> kasasi, tai tik siūbuot belieka - pas fwd dar + vairas dažnai gelbsti. > >