Šeimoj yra ir fwd vienatūris ir bmw su rwd. FWD su Conti TS830, bmw su Kumho KW kažkokiom, padangos vienodai geros, tai su bmw galiu pasakyt, kad startuojasi net geriau, posūkiuose žymiai geriau (manau dėl Kumho aštraus kampo, o Conticų šonas apvalus), toj pačioj kiemo aikštelėj daugiau vargo buvo su fwd. Kumho protektorius tks snieginis labiau, gal tas gelbsti, nes su fwd į posūkį reik labai lėtai važiuot, nes nesisuka kažkodėl...Pernai tokie pat Kumho buvo ant fwd, važiavo geriau nei dabar su Conticais. Ant ledo taip, Conti rūlina, bet šiom dienom tai nieko gero iš jų... On 2015-01-09 11:12, spakainas wrote: > Žiūriu gerai ten varot apie fūras ir VT, tai užklausiu prie progos: > kaip dabar su rwd sekas važinėt? Bendradarbis su troike jau keikias. > Paskutinį kart rwd vairavau maskvičių, tai jau nieko nepamenu kas ten > prie ko. Kaip supratau problemos įvažiuot pvz į kalniuką, nes paprastai > gatvės turi skersinį nuolydį ir jei jau slysta tai galas į šoną > važiuoja, tobiš užkabint kelkrašty stovinčius labai nesunku. Su FWD > tokioj vietoj absoliučiai px - blogiausia kas gali nutikt tai sustosi, > bet į šoną neužneš. > Dar smagu su rwd išvažiuot iš apsnigtos stovėjimo vietos - jei jau > kasasi, tai tik siūbuot belieka - pas fwd dar + vairas dažnai gelbsti.