Gal 8 žiemas atvažinėjau su E39 170kW, dar automatas - gal kokius 2 kartus buvo sunku pajudėt, abu kartus apledėjusiame kiemo pravažiavime į kalną. Bet stumt galo nuo kitų mašinų neprireikė, ištraukdavo pati kažkaip. Nu mirksi DSC, bet susitvarko. Su mažesnio kalibro FWD per panašų kiekį žiemų ne tiek nesąmonių būta. Beje, prisiminiau, kaip kartą sausio 1 d. vežė E39-u iš to kaukazietiško restorano, kur prie Stirnių (tokioj stačio kalno papėdėj, kas žino). Nu, sėdžiu šiltai sau gale ir žiūriu, kaip lėtai, mirksint DSC, bet stabiliai traukia į nenuvalytą kalną. "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message news:m8o65l$5s6$1@trimpas.omnitel.net... > Žiūriu gerai ten varot apie fūras ir VT, tai užklausiu prie progos: > kaip dabar su rwd sekas važinėt? Bendradarbis su troike jau keikias. > Paskutinį kart rwd vairavau maskvičių, tai jau nieko nepamenu kas ten prie > ko. Kaip supratau problemos įvažiuot pvz į kalniuką, nes paprastai gatvės > turi skersinį nuolydį ir jei jau slysta tai galas į šoną važiuoja, tobiš > užkabint kelkrašty stovinčius labai nesunku. Su FWD tokioj vietoj > absoliučiai px - blogiausia kas gali nutikt tai sustosi, bet į šoną > neužneš. > Dar smagu su rwd išvažiuot iš apsnigtos stovėjimo vietos - jei jau kasasi, > tai tik siūbuot belieka - pas fwd dar + vairas dažnai gelbsti.