nu tai jeigu labai jau daznai papuoli i situacijas, kai abu ratai kasasi ir vistiek stovi, tai nzn. gal tada ir fwd ne kazka geriau, nes 100% negelbes ir jis. gal tada awd su grandinem reik?:) visais kitais atvejais tai px totaliai tas rwd, kaip tik napalyginamai geriau valdomas ir prognozuojamas. On 01/09/2015 11:38 AM, spakainas wrote: > Aš kalbu apie identišką situaciją - ledas įkalnėje su skersiniu > nuolydžiu. Su RWD gazą spaudi ir važiuoja šikna į šoną. Su FWD važiuoji > tiesiai, t.y. ten kur ratai žiūri ir jei ką lengvai pakoreguoji su > vairu. Su RWD gi sukiok baranką nesukiojęs - gazą paspaudei ir slysta > šonan. Atleidai - sustoji, išlipi pažiūrėt kiek iki kitos auto liko. > Įsėdi, vėl bandai pajudėt, vėl į šoną važiuoja. Iš paskos jau mašinų > eilutė, nebėr kur trauktis. Ką daryt? > > 2015.01.09 11:33, CodeC rašė: >> ne nu tai jeigu visiskas ledas tai ko tu nori. fwd irgi priekis i sona >> smagiai vaizuoja jeigu labai slidu. tam ir esme, kad realiai jokio >> skirtumo ar fwd ar rwd. jeigu visiskas ledas, tai nei vienas nebus labai >> super stabilus ir pravazus. vakar kazkoks pasatas is kiemo salia namu >> nesugebejo isvaziuot. kasesi, kasesi, uzrakino ir isejo :) ledas toks, >> kad paeiti sunku toj vietoj. >> >> On 01/09/2015 11:27 AM, spakainas wrote: >>> Nu važiavom picos parsivežt kaiptik su E90 - sustojus aikštelėj į >>> kalniuką šikna į šoną važiuoja bandant pajudėt :F Troikė techniškai >>> tvarkinga. >>> >>> 2015.01.09 11:23, CodeC rašė: >>>> taigi dabar visi su ESP, etc.... nesigilinant tai net ir nesuprasi ar >>>> ten fwd ar rwd. jeigu senas koks, tai taip, yra niuansu. is vietos >>>> pajudet truputi rankinis uztrauktas padeda, ziede, posuky gala pamesti >>>> labai nesunku, net ziemos nereikia :) nu aisku ne su 318. >>>> siaip tai normaliai 4 ziemas su 323 be jokiu esp atvazinejau. nebuvo >>>> kazkokiu spec nepatogumu susijusiu su rwd. >>