On 2015.04.06 21:48, Dede_Pranas wrote: > 3er uz 10K irgi reikes paieskot, kad butu vertas greho, ypac dyzelinis. > man gal nelabai suprantami tokie matematiniai isvedziojimai, kad 12-13 > ltr mieste su 2Kkm/men ridos - OK. > mano supratimu 8-10 uz ta pati performansa yra max, kas susitaupo - ant > takso, tuo laiku, kai kondicionieriu pildo, bet kiekvienam sava > matematika :) bmw dyzeliu aisku yra, bet pats sakai, kad 'jau reik' paieskot. tuo tarpu benzu uz 10keur tai pasiula tikrai didele, net uzsidejus filtra 'is pirmu ranku'. tai tiesiog, perki uz 8-9k vietoj 11-12k pvz. ir lieka ant benzo. tokia ir matematika :) > > > "CodeC" wrote in message news:mfujmo$oev$1@trimpas.omnitel.net... > > 3er dar ir pasiula/pasirinkimas kiek platesnis. varikliu ivairove > didesne. komfortas kaip suprantu IS pusej, bent jau kiek spejau skelbimu > pavartyt per kelias dienas. > > On 2015.04.06 21:29, Dede_Pranas wrote: > >> subalansuotas sprendimas, bet tikrai neatmesciau bent jau 3er/a4. >> realiai imciau ta, kuris pagal vairavimo pojuti butu priimtinesnis, kaip >> ir minejai pats su iki 100 kkm zinomos/tikrinamos ridos ir istorijos. >