o tai cia nedurna atmazke, pamacius kad 'biski' prasovei su vertinimais ir teigimais bei 'atsiliepimais ir patirties' apie visus komfortus bei duobes, etc ? pagal tavo klausimu pobudi, tai pravaziaves ir priligynes esi ta kiski ne tik su IS bet dar su n+1 kibiru. ale vat kad jis toks gaidys, tai panasu tik dabar supratai, kai lenteles ipastinau. tai prisieis sukurt dabar kazkokia atvirkscia istorija 'is patirties' :) On 04/07/2015 09:56 AM, Dainiushas wrote: > dar parašyk, kad ant Lexus'o spidometro skaičių daugiau! :) > > On 4/7/2015 9:34 AM, CodeC wrote: >> dar: >> IS kiskis >> massa leeg 1560 kg 1290 kg >> info >> max. toelaatbare massa 2045 kg 2030 kg >> >> esi viso labo reklamos auka, kuris nesugeba atsipaistyt realybej, ir dar >> siulo kitiems. kibiras tas kiskis kapitalus, kame kokybes nerasta >> niekur, nei viduj, nei dizaine nei komforte, nei paciam vaziavime. >> o kai pats parasei, tai toks vaizdas, kaip apie 1-2 klasem aukstesnio >> lygio masina :) realiai tai yra atvirksciai pagal absoliuciai visus >> kriterijus. >> >> On 04/07/2015 09:27 AM, CodeC wrote: >>> nu ir etc. etc. su kuro sanaudom ten irgi paemei abieju krastutinius >>> skaicius, realybej tokio skirtumo nebus. IS vaziuos siek tiek brangiau, >>> ir nepalyginamai geriau. omega su xtrail ne siaip sau palyginau. >>> pastatytas salia atrode juokingai. omegos ratas ciut ne dvigumai >>> didesnis, platesnis. masina pati zymiai ilgesne, platesne, masyvesne. >>> ten kur su omega vaziuodamas nieko nejauti, xtrail purtosi ir dreba kaip >>> senas fiatas, net vaizdas liejasi. tai cia tarp lygintu auto buvo taip >>> koks 10-15 metu skritumo :) va tokio lygio gaiduva dabar gamina ir >>> stumia kaip normalius auto. nesuvokiu as paskirties nei to xtrail nei >>> kiskio. useless. >>> >> >