ahoi, cia kalba apie "neuzsiveda, reiskia neuzdirbtus pinigus'. nuo to, kad audi prifarsiruota, ji neuzsivesti nepradeda. su nauju auto apsilankymu skaicius servise irgi ne nulinis. ir jos netgi genda, ne vien aptarnavimai. senos gedimus *dauguma* gali atideti remonta, nebutina ta pacia diena taisyt sugedusios sistemos, kurios pas nauja skoda apskritai nera. neuzsiveda - tikrai retas dalykas, per visus metus jauciu 2-3 kartai is viso. On 04/09/2015 09:25 AM, Arj wrote: > eee, o va sitoj vietoj tai nusisnekejei. Naujas kibiras gerokai maziau > reikalaus laiko prieziuros/remonto prasme. > Del $ - kaip passiseks su premiumu ir labiau priklauso nuo pohuizmo > lygio, naujo kibiro atveju jis +- prognozuojamas dilerio ikainiu ribose > (taip link 2kEur per 120kkm/4m). > O aiskinti apie tai kad nauja plika skoda reiks dazniau remontuoti nei > senesne pilnai prifarsiruota audi - nu laba diena > > "CodeC" parašė naujienų news:mg3u79$8oq$1@trimpas.omnitel.net... > > tai premiumas kad ir 'senas' su <50 kkm rida stopudovai vaziuos kol > atsibos. ir dar maziau laiko ir pinigu reikalaus uz nauja gaiduva. > > On 2015.04.08 21:23, Dainiushas wrote: >> ahoy, hebryte. jūs irgi labai faini. >> >> >> Vienas klausimas, va yra tema, reikia mašinos, nevažiuojanti reiškia >> minusą ne tik remontu, bet ir neuždirbtais pinigais. Ir sakot, visokie >> seni premiumai tam yra zajabys pasirinkimas? Važinėt po 5km, per kuriuos >> net nelabai pajausi kuo ten važiuoji? >