jei per valandą nuvažiuoji 100 metrų, tai taip. Bet jei daugiau mažiau judi tai ne. BEt apie tokius kraštutinumus tai neverta IMHO ir diskutuot. On 4/8/2015 9:17 AM, spakainas wrote: > Arba nesunkiai, priklauso nuo trafiko. Bet kuriuo atveju bus arčiau 10 > nei arčiau 6, stebuklų nebūna. > > 2015.04.08 09:11, Dainiushas rašė: >> sunkiai jam 10 žinok.... :) >> >> On 4/7/2015 10:01 PM, spakainas wrote: >>> Kur jau nebus. Realiai mažiau 10 per kamščius* tai su bet kuo sunku >>> padaryt. Aladino reikia paklaust kiek modernus x3 su i4 varikliu ima. >>> Kad gamintojai kuo toliau tuo didesnes nesąmones specuose rašo, tai >>> nereikia aklai tikėt. Tas tavo taip geidžiamas kašikas irgi jaučiu 10 >>> pasiims kaip nėr kas pas kunigą eina, tik nixuja nevažiuos. kiek ten jam >>> gamintojas deklaruoja? Spritmonitor.de 6.85 vidutinės. >>> >>> 2015.04.07 21:28, Dainiushas rašė: >>>> nu tai paimi normalų dyzelį ir bus 6 per kamščius.... >>>> >>>> On 4/7/2015 9:12 PM, Icetom wrote: >>>>>> hujne ne alternatyva tas hibridas liohu. >>>>> >>>>> Na gi važinėju su Auriu hibridu 2013 m. Mieste daugiau 8,5 vidurkio >>>>> nebuvau pasiekęs važinėjant per kamščius. Jei nevažiuoji per >>>>> kamščius - >>>>> realu ir į 6,5 vidurkį tilpti. Avensis 2013 m. su tuo pačiu 1,8 >>>>> varikliu >>>>> ir CVT tik berods 35 AG daugiau, mieste iš 10-11 l neišlipa. Svoris >>>>> abiejų automobilių gal tik 50 kg skiriasi. >>>>> >>>>>> jau net patys leksuso pardavimu vadybininkai tuo netiki ir pasakoja >>>>>> neuztikrintu balsu. >>>>> >>>>> Atleisti tokius "vadybininkus". Kaip jie gali kažką parduoti, jei >>>>> patys >>>>> netiki tuo ką pardavinėja. >>>>> >>>>>> nu ir kaip veiks? >>>>> >>>>> O ko ten gali trūkti 3-3,5 V6+hibridas varikliui? >>>>> >>>> >>> >>