tuo, kad tie benzai irgi pasidarę kaip dyzelEJ, tik brangesniu kuru ir daugiau ryja. On 2015.04.06 22:55, CodeC wrote: > kuo? > > On 2015.04.06 22:51, Dainiushas wrote: >> tie banzai pas BNW....emmm....gal geriau dyzeliai? :) >> >> On 2015.04.06 21:54, CodeC wrote: >>> On 2015.04.06 21:48, Dede_Pranas wrote: >>>> 3er uz 10K irgi reikes paieskot, kad butu vertas greho, ypac dyzelinis. >>>> man gal nelabai suprantami tokie matematiniai isvedziojimai, kad 12-13 >>>> ltr mieste su 2Kkm/men ridos - OK. >>>> mano supratimu 8-10 uz ta pati performansa yra max, kas susitaupo - ant >>>> takso, tuo laiku, kai kondicionieriu pildo, bet kiekvienam sava >>>> matematika :) >>> >>> bmw dyzeliu aisku yra, bet pats sakai, kad 'jau reik' paieskot. tuo >>> tarpu benzu uz 10keur tai pasiula tikrai didele, net uzsidejus filtra >>> 'is pirmu ranku'. tai tiesiog, perki uz 8-9k vietoj 11-12k pvz. ir lieka >>> ant benzo. tokia ir matematika :) >>> >>>> >>>> >>>> "CodeC" wrote in message news:mfujmo$oev$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> 3er dar ir pasiula/pasirinkimas kiek platesnis. varikliu ivairove >>>> didesne. komfortas kaip suprantu IS pusej, bent jau kiek spejau >>>> skelbimu >>>> pavartyt per kelias dienas. >>>> >>>> On 2015.04.06 21:29, Dede_Pranas wrote: >>>> >>>>> subalansuotas sprendimas, bet tikrai neatmesciau bent jau 3er/a4. >>>>> realiai imciau ta, kuris pagal vairavimo pojuti butu priimtinesnis, >>>>> kaip >>>>> ir minejai pats su iki 100 kkm zinomos/tikrinamos ridos ir istorijos. >>>> >>> >> >