e90 gale vietos kojoms daug daugiau nei is'e. siaip antram is'e vietos net maziau gale nei pirmam turbut. On 2015-04-07 23:35, ManXP wrote: > e46 teko gale sedet, jokiu problemu. O vat i IS nebuciau tilpes > normaliai. Kita vertus, gal e46 patoguma gale leme tai, kad prieky > sedejo dvi mergaites, sveriancios maziau nei po 50 KG, tai turbut ir > sedynes atitinkamai sureguliuotos buvo > > > "CodeC" wrote in message news:mg11n9$u4r$1@trimpas.omnitel.net... > > ale siandien pavaiksciojau aplink ta IS'a, tai rimtai kazkokia sumazinta > galine dalis pas ji:) net durys galines ciut ne per puse mazesnes uz > priekines. kazkoks kupe su simbolinem durim gale :) > vizualiai tai troikes galas erdvesnis atrodo. gal yra kurnors skaiciai > ismatavimu gale ivairiom kryptim, butu idomu palygint su tuo paciu 3er. > > On 2015.04.07 19:26, 911 wrote: >> geras 46 labai padoriai vaziuoja. >> isiukas neblogiau. >> >> "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message >> news:mg0kr0$n2s$1@trimpas.omnitel.net... >>> Kad uz e46 zymiai geriau vaziuoja, tai faktas. Nors gal ir >>> nusiteikimas savo >>> padare. Atsisedau su isankstine nuomone, kad kratys kaip koks >>> civic'as. Bet >>> viskas ten gerai, IMHO >>> >>> >>> "911" wrote in message news:mg0k54$mhf$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> plius isas vaziuoja belekaip geriau, ir rida bus -200k ir visa kita.. >>> >>> "911" <911@gmail.com> wrote in message >>> news:mg0k1n$mf4$1@trimpas.omnitel.net... >>>> bmw uz tiek nenupirksi gero. >>>> >>>> "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message >>>> news:mg00mu$6vs$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> As jai isvis galvojau pasiulyt kokius 2 x e46 320d (vienas butu kaip >>>>> atsarginis), nes tie labai kantrus kiek zinau, bet aisku netiko :) >>>>> >>>>> "911" wrote in message news:mful6k$p0i$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> nera ;) >>>>> >>>>> "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message >>>>> news:mftpqc$g22$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> IS ja tenkina net labai, man dar tektu daug pavargt, kad >>>>>> isiulyciau ka >>>>>> nors >>>>>> kita uz analogiska suma. Tiesiog galvojau, gal yra geresnis >>>>>> pasirinkimas. >>>>>> >>>>>> "markatas" wrote in message news:mfrsnc$30h$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> Jei tenkina IS'as, tai neieskok bedu rinkdamasis ka nors kita. >>>>>> Uzknisanciai patikima masina. Pagrindiniai gedimai - tyciniai. Net >>>>>> sumaisius + su - ant akumo, buvo nudege gal kokie 6 saugikliai, >>>>>> bet nei >>>>>> vienas kompas nenumire (net diodai kas keisciausia kompuose >>>>>> atlaike). O >>>>>> apie mersus, tai patikimi jie buvo iki 96 metu mano asmenine nuomone, >>>>>> nors geros masinos - daug pinigu atnesa, ko apie Liochas negaliu >>>>>> pasakyti is tos puses. Vienintele tikrai nepatikima vieta pas L - >>>>>> padangu slegio davikliai, tad geriau be ju ziureti >>>>>> >>>>>> markatas >>>>>> >>>>>> 2015.04.05 20:37, ManXP rašė: >>>>>>> Koki modeli konkreciai ziuret? Nes aukstesnes klases MB iki patikimo >>>>>>> auto tai labai toli, o kaip yra su zemesnes klases modeliais, >>>>>>> nesidomejau >>>>>>> >>>>>>> "YZF" wrote in message news:mfriti$vpl$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> >>>>>>> jeigu svarbiausias kriterijus subjecte, tada mersas. Beabejo is >>>>>>> oficialaus atstovo (pirma DE, poto is bedos LT jeigu tikrai masina >>>>>>> priziureta). >>>>>>> >>>>>>> On 2015.04.05 10:02, ManXP wrote: >>>>>>>> Drauge nori daryt upgreida, ir iesko nebrangaus auto. Kadangi del >>>>>>>> veiklos specifikos viena diena kuria auto praleidzia servise iskart >>>>>>>> reiskia negautas pajamas, pats svarbiausias kriterijus yra >>>>>>>> patikimumas. >>>>>>>> Kiti kriterijai aisku standartiski - automatas, kad nerytu daug >>>>>>>> kuro, >>>>>>>> kad butu pigus remontas, ir kad labai grazus butu :) >>>>>>>> >>>>>>>> Biudzeta planuoja iki 10k. Siuo metu svarsto apie II-os kartos IS'a >>>>>>>> (konkreciai IS 250). Per menesi prasuka iki 2k km, jeigu tai kazka >>>>>>>> keicia. Kokiu nors komentaru ar pasiulymu bus? >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>> >> >