nu korozija, reikia pripazinti, visada gasdina labiausiai perkant naudota masina. nes viska galiam sutaisyt, apart puti linkusio kebulo. ar tikrai IS, e46 ir 'panasaus' lygio auto turi rimtu problemu su korozija? klausiu - nezinau. is savo turetu pavydziu, o kadangi visokiu senu turejau daug, tai reziume tokia: opelis puvo konkreciai, nuo a iki z. bmw e36 puvo kebulas. nekiaurai, bet jau negrazi daresi. isbarste rudim aplink visa masina. volvo 850 nepuna isvis. net ten kur dazai nusilupe. dugnas ledinis, nedarytos jokios antikorozijos. gumos taip - pavarge. tai tarkim, jeigu jis super dziugintu, super patiktu ir as ji dar galvociau rimtai ilgai naudot - pasikeisciau visas tas gumas. tai palyginti maza problema, beto vienkartine butu. lybra turi tik dvi vietas puvancias - abu slenksciai. irgi, jeigu labai noreciau, as juos normaliai pasikeisciau, padaryciau antikorozija - nebeputu iki gyvenimo galo. nes kitur irgi nepuna visiskai. tai vat idomu, kaip su truputi naujesnes kartos ir aukstesnes klases masinom? tavo e46 - labai supuves dugnas ir kebulas? On 04/07/2015 10:58 AM, Dainiushas wrote: > tai jo ir vieno užtektų, bet senas jau jis. Su visom pasekmėm. > > On 4/7/2015 10:24 AM, ManXP wrote: >> As jai isvis galvojau pasiulyt kokius 2 x e46 320d (vienas butu kaip >> atsarginis), nes tie labai kantrus kiek zinau, bet aisku netiko :) >> >> "911" wrote in message news:mful6k$p0i$1@trimpas.omnitel.net... >> >> nera ;) >> >> "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message >> n