40 kartu? Per kiek cia metu? "ManXP" parašė naujienų news:mgbnqm$1n3$1@trimpas.omnitel.net... 140k pravaziaves konkretus egzempliorius (buvo kitas su 98k, bet nespejom nupirkt). Po 2 valandu tikrinimo atstovybej, sake viskas kaip ir gerai su juo, rado tokias bedas: 1. Tepaluotas priekinis amortikas. Uz du amortikus bus ~500 EUR. 2. Sunkiai vaiksto galiniu stabdziu suportai. Sake isvalys ir suteps kai keis amortikus. 3. Jau laikas daryt technini aptarnavima. Dar ~100 EUR. Sake nuo pirkimo iki dabar atstovybej jis lankesi ~40 kartu, bet nei karto del rimtesnio gedimo (tik visokie aptarnavimai, kaladziu keitimai, valytuvu ir atrakinimo pulteliu bateriju keitimai, ir t.t.). Vienintelis atvejis per 140k - pakeista vairo kolonele, bet nauja dejo del to, kad bugova is gamyklos ejo, tai buvo recall'as. Tai net ir nezinau, cia dziaugtis ar ne, kad dar nei karto niekas rimtai tvarkyta nebuvo. "CodeC" wrote in message news:mgbmqo$1ca$1@trimpas.omnitel.net... kiek km pravaziaves ir ka nusimato tvarkyt? On 2015.04.11 20:45, ManXP wrote: > Kadangi is esmes nuomones buvo tik tokios - "pirk IS, nieko geriau > negausi uz tiek pinigu" arba "nepirk, ziurek kita varianta" (bet > kazkodel nei vieno konkretaus pasiulymo be lizinginio kasiko nebuvo), > nusipirko IS 250. Po visu tvarkymu atsistos beveik 10k, kaip ir norejo > > > > "ManXP" wrote in message news:mfqmlm$p0r$1@trimpas.omnitel.net... > > Drauge nori daryt upgreida, ir iesko nebrangaus auto. Kadangi del veiklos > specifikos viena diena kuria auto praleidzia servise iskart reiskia > negautas > pajamas, pats svarbiausias kriterijus yra patikimumas. Kiti kriterijai > aisku > standartiski - automatas, kad nerytu daug kuro, kad butu pigus remontas, > ir > kad labai grazus butu :) > > Biudzeta planuoja iki 10k. Siuo metu svarsto apie II-os kartos IS'a > (konkreciai IS 250). Per menesi prasuka iki 2k km, jeigu tai kazka keicia. > Kokiu nors komentaru ar pasiulymu bus?