tie banzai pas BNW....emmm....gal geriau dyzeliai? :) On 2015.04.06 21:54, CodeC wrote: > On 2015.04.06 21:48, Dede_Pranas wrote: >> 3er uz 10K irgi reikes paieskot, kad butu vertas greho, ypac dyzelinis. >> man gal nelabai suprantami tokie matematiniai isvedziojimai, kad 12-13 >> ltr mieste su 2Kkm/men ridos - OK. >> mano supratimu 8-10 uz ta pati performansa yra max, kas susitaupo - ant >> takso, tuo laiku, kai kondicionieriu pildo, bet kiekvienam sava >> matematika :) > > bmw dyzeliu aisku yra, bet pats sakai, kad 'jau reik' paieskot. tuo > tarpu benzu uz 10keur tai pasiula tikrai didele, net uzsidejus filtra > 'is pirmu ranku'. tai tiesiog, perki uz 8-9k vietoj 11-12k pvz. ir lieka > ant benzo. tokia ir matematika :) > >> >> >> "CodeC" wrote in message news:mfujmo$oev$1@trimpas.omnitel.net... >> >> 3er dar ir pasiula/pasirinkimas kiek platesnis. varikliu ivairove >> didesne. komfortas kaip suprantu IS pusej, bent jau kiek spejau skelbimu >> pavartyt per kelias dienas. >> >> On 2015.04.06 21:29, Dede_Pranas wrote: >> >>> subalansuotas sprendimas, bet tikrai neatmesciau bent jau 3er/a4. >>> realiai imciau ta, kuris pagal vairavimo pojuti butu priimtinesnis, kaip >>> ir minejai pats su iki 100 kkm zinomos/tikrinamos ridos ir istorijos. >> >