p.s. amortikų kaina tai tokia antikrizinė ble :) On 2015.04.11 21:06, ManXP wrote: > 140k pravaziaves konkretus egzempliorius (buvo kitas su 98k, bet > nespejom nupirkt). Po 2 valandu tikrinimo atstovybej, sake viskas kaip > ir gerai su juo, rado tokias bedas: > > 1. Tepaluotas priekinis amortikas. Uz du amortikus bus ~500 EUR. > 2. Sunkiai vaiksto galiniu stabdziu suportai. Sake isvalys ir suteps kai > keis amortikus. > 3. Jau laikas daryt technini aptarnavima. Dar ~100 EUR. > > Sake nuo pirkimo iki dabar atstovybej jis lankesi ~40 kartu, bet nei > karto del rimtesnio gedimo (tik visokie aptarnavimai, kaladziu keitimai, > valytuvu ir atrakinimo pulteliu bateriju keitimai, ir t.t.). Vienintelis > atvejis per 140k - pakeista vairo kolonele, bet nauja dejo del to, kad > bugova is gamyklos ejo, tai buvo recall'as. Tai net ir nezinau, cia > dziaugtis ar ne, kad dar nei karto niekas rimtai tvarkyta nebuvo. > > > "CodeC" wrote in message news:mgbmqo$1ca$1@trimpas.omnitel.net... > > kiek km pravaziaves ir ka nusimato tvarkyt? > > > On 2015.04.11 20:45, ManXP wrote: >> Kadangi is esmes nuomones buvo tik tokios - "pirk IS, nieko geriau >> negausi uz tiek pinigu" arba "nepirk, ziurek kita varianta" (bet >> kazkodel nei vieno konkretaus pasiulymo be lizinginio kasiko nebuvo), >> nusipirko IS 250. Po visu tvarkymu atsistos beveik 10k, kaip ir norejo >> >> >> >> "ManXP" wrote in message news:mfqmlm$p0r$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Drauge nori daryt upgreida, ir iesko nebrangaus auto. Kadangi del veiklos >> specifikos viena diena kuria auto praleidzia servise iskart reiskia >> negautas >> pajamas, pats svarbiausias kriterijus yra patikimumas. Kiti kriterijai >> aisku >> standartiski - automatas, kad nerytu daug kuro, kad butu pigus >> remontas, ir >> kad labai grazus butu :) >> >> Biudzeta planuoja iki 10k. Siuo metu svarsto apie II-os kartos IS'a >> (konkreciai IS 250). Per menesi prasuka iki 2k km, jeigu tai kazka >> keicia. >> Kokiu nors komentaru ar pasiulymu bus? >