kažkaip įsivaizduoju, kad tokiam amžiuj jau reikia korozijos žiūrėt, ypač apačioj ir visuose ten agregatuose kurie po mašina gyvena. Gumos pavargę bus jei nekeistos bet kokiu atveju, net jei tai ir liocha - visgi 10m, tai jau prasideda ne tiki kokybės, patikimumo, bet ir elementarios senatvės niuansai. Btw, Vectrą pardaviau, LT eksploatuota nuo 2003m, iš viršaus viskas gražu, rida nedidelė, bet nu po mašina.....geriau jau ji būtų iš Italijos ir su didesne rida :D On 4/7/2015 10:43 AM, ManXP wrote: > Na sakau, iki 10k buvom rade 3 pirktus naujus ant LT. Aisku, metai ju > buna 2006-2007, bet kaip ir px. Penktadieni varom viena tikrinimui, iki > dabar aptarnaujamas atstovybej, tai kaip ir ramiau (nes pasakys kas jam > daryta buvo), bet patikrint tikrai nepakenks. > > "Dainiushas" wrote in message news:mg015l$7a2$1@trimpas.omnitel.net... > > na, kad ir lizingą. > > Jei netinka, tada bbž, realiai lieka tik IS'as :). Jei tikrai jis ten > visaip kaip gyvas už 10€ išeina > > On 4/7/2015 10:22 AM, ManXP wrote: >> Speju turi galvoj lizinga. Tokio varianto nenori. >> >> "Dainiushas" wrote in message news:mfuo8b$q3c$1@trimpas.omnitel.net... >> >> A4 atkrenta, nes dvilitrės automatas bus multitronikas kas nėra gerai. >> 320d lyginant su lioxa nemažai sutaupytų ant kuro, bet reikia žiūrėt kas >> išeina ir kokia ten situacija su visokiais dydeliais gedimas aka >> variklio grandinės. >> >> Nauajas kašikas nesvarstomas? >> >> On 2015.04.05 10:02, ManXP wrote: >>> Drauge nori daryt upgreida, ir iesko nebrangaus auto. Kadangi del >>> veiklos specifikos viena diena kuria auto praleidzia servise iskart >>> reiskia negautas pajamas, pats svarbiausias kriterijus yra patikimumas. >>> Kiti kriterijai aisku standartiski - automatas, kad nerytu daug kuro, >>> kad butu pigus remontas, ir kad labai grazus butu :) >>> >>> Biudzeta planuoja iki 10k. Siuo metu svarsto apie II-os kartos IS'a >>> (konkreciai IS 250). Per menesi prasuka iki 2k km, jeigu tai kazka >>> keicia. Kokiu nors komentaru ar pasiulymu bus? >> >