o kas lietuvoj kitaip? tikimybe mazesne? visi tie 96 ivykiai (dar kiek cia neuzfiksuotu), is kuriu beveik daugumoj 2 fatalkes - ten tikrai visada 2 pilotai skrido? kazkaip 'keistai' 2 fatalkes atrodo ar ne? nu bent vienas tai turetu parasiuta issiskleist? juk taip lengva, paprasta ir patikima... On 07/30/2015 09:48 AM, Dainiushas wrote: > Lietuvoj > > On 7/30/2015 9:41 AM, CodeC wrote: >> nepasitaike po akim ar kaip? 'neprisimenu' - tu cia kazkoks ilgametis >> aviacijos specas, kuris tuos jak'us 'ciupineja' kelis desimtmecius? ar >> siaip pro aleksota esi vaziaves ir jak'a mates? >> >> http://aviation-safety.net/wikibase/wiki.php?id=32821 >> >> On 07/30/2015 09:37 AM, Dainiushas wrote: >>> nu bet žinok nei vieno nepamenu nukritusio su keleiviu. ar visgi buvo? >>> >>> On 7/30/2015 9:12 AM, CodeC wrote: >>>> jeigu JAK tiek skraidytu, kiek auto kasdien vaziuoja, tai per juos >>>> nukritusius su tanku sunkiai pravaziuotum. ajk is naujo pasiskaityt kas >>>> ta tikimybe ir kaip ji skaiciuojama. >>>> >>>> On 07/30/2015 08:44 AM, Dainiushas wrote: >>>>> tai ką? vis tiek jaučiu tikimybė nukrist su tuo JAK'u mažesnė nei >>>>> užsimušt važiuojant automobiliu iki Aleksoto. >>>>> >>>>> On 7/29/2015 10:16 PM, CodeC wrote: >>>>>> http://aviation-safety.net/wikibase/dblist.php?AcType=YK52 >>>>>> http://aviation-safety.net/wikibase/wiki.php?id=178056 >>>>>> >>>>>> kazko neisiskleide nei vienas parasiutas... >>>>>> >>>> >>> >> >