bet tai tu įsivaizduoji kiek su tais beveik 2000vnt JAK'ų yra nuskrista? Ir kokių nesąmonių pridaryta? Niekas nesako, kad jis negali nukrist, bet tavo reakcija tai tokia keistokai jautroka :) On 7/30/2015 10:24 AM, CodeC wrote: > dar ir kaip parashyta. taip kokie 95% grubiai - crashed during aerobatic > performance. viena daznesniu pastebetu priezasciu - engine shut down. > abskritai, nesigilinant i detales - visais atvejais egzistuoja zmogiskas > ir technikos faktorius. kurie yak 52 atveju dazniausiai reiskia 2/2 > (arba 1/1) fatalkes. as viso labo radau viena atveji, kai skrido 2, o > zuvo 1. absoliuti dauguma - kiek skrido, tiek zuvo. skodos petrasiunuose > ir lybros aleksote ivykio atveju sitie faktoriai dazniausiai reiskia > viso labo apgadinta skarda ir/ar elektros stulpa. > dar kyla mintis tikimybes tau lygint... panasu kad net nezinai ka tai > reiskia. > > On 07/30/2015 10:07 AM, Dainiushas wrote: >> nu tęsiam. tavo linke neparašyta kas ten atsitiko. užtai pilna tokių >> "Loss of control in flight (stall) without hight for recovery" ir apie >> visokius atsuktuvus tarp pedalų, įskridimus į elektros laidus ir dar >> bala žino ko. Primesk, su britvom irgi daug fatality, bet važinėsi pagal >> KET į darbą - tai jaučiu saugiau nei su dviračiu? >> >> On 7/30/2015 10:01 AM, CodeC wrote: >>> a ko nebetesi temos? >>> >>> On 07/30/2015 09:59 AM, Dainiushas wrote: >>>> a ko tu taip jautriai reaguoji? Aukščio bijai? :) >>>> >>>> On 7/30/2015 9:55 AM, CodeC wrote: >>>>> o kas lietuvoj kitaip? tikimybe mazesne? visi tie 96 ivykiai (dar kiek >>>> >