prie ko čia aviganis? On 7/30/2015 10:42 AM, CodeC wrote: > noretum dovanu maziuka grazu vokieciu avigani gaut? > > On 07/30/2015 10:38 AM, Dainiushas wrote: >> bet tai tu įsivaizduoji kiek su tais beveik 2000vnt JAK'ų yra nuskrista? >> Ir kokių nesąmonių pridaryta? >> >> Niekas nesako, kad jis negali nukrist, bet tavo reakcija tai tokia >> keistokai jautroka :) >> >> On 7/30/2015 10:24 AM, CodeC wrote: >>> dar ir kaip parashyta. taip kokie 95% grubiai - crashed during aerobatic >>> performance. viena daznesniu pastebetu priezasciu - engine shut down. >>> abskritai, nesigilinant i detales - visais atvejais egzistuoja zmogiskas >>> ir technikos faktorius. kurie yak 52 atveju dazniausiai reiskia 2/2 >>> (arba 1/1) fatalkes. as viso labo radau viena atveji, kai skrido 2, o >>> zuvo 1. absoliuti dauguma - kiek skrido, tiek zuvo. skodos petrasiunuose >>> ir lybros aleksote ivykio atveju sitie faktoriai dazniausiai reiskia >>> viso labo apgadinta skarda ir/ar elektros stulpa. >>> dar kyla mintis tikimybes tau lygint... panasu kad net nezinai ka tai >>> reiskia. >>> >>> On 07/30/2015 10:07 AM, Dainiushas wrote: >>>> nu tęsiam. tavo linke neparašyta kas ten atsitiko. užtai pilna tokių >>>> "Loss of control in flight (stall) without hight for recovery" ir apie >>>> visokius atsuktuvus tarp pedalų, įskridimus į elektros laidus ir dar >>>> bala žino ko. Primesk, su britvom irgi daug fatality, bet važinėsi >>>> pagal >>>> KET į darbą - tai jaučiu saugiau nei su dviračiu? >>>> >>>> On 7/30/2015 10:01 AM, CodeC wrote: >>>>> a ko nebetesi temos? >>>>> >>>>> On 07/30/2015 09:59 AM, Dainiushas wrote: >>>>>> a ko tu taip jautriai reaguoji? Aukščio bijai? :) >>>>>> >>>>>> On 7/30/2015 9:55 AM, CodeC wrote: >>>>>>> o kas lietuvoj kitaip? tikimybe mazesne? visi tie 96 ivykiai (dar >>>>>>> kiek >>>>>> >>> >> >