a ko tu taip jautriai reaguoji? Aukščio bijai? :) On 7/30/2015 9:55 AM, CodeC wrote: > o kas lietuvoj kitaip? tikimybe mazesne? visi tie 96 ivykiai (dar kiek > cia neuzfiksuotu), is kuriu beveik daugumoj 2 fatalkes - ten tikrai > visada 2 pilotai skrido? kazkaip 'keistai' 2 fatalkes atrodo ar ne? nu > bent vienas tai turetu parasiuta issiskleist? juk taip lengva, paprasta > ir patikima... > > On 07/30/2015 09:48 AM, Dainiushas wrote: >> Lietuvoj >> >> On 7/30/2015 9:41 AM, CodeC wrote: >>> nepasitaike po akim ar kaip? 'neprisimenu' - tu cia kazkoks ilgametis >>> aviacijos specas, kuris tuos jak'us 'ciupineja' kelis desimtmecius? ar >>> siaip pro aleksota esi vaziaves ir jak'a mates? >>> >>> http://aviation-safety.net/wikibase/wiki.php?id=32821 >>> >>> On 07/30/2015 09:37 AM, Dainiushas wrote: >>>> nu bet žinok nei vieno nepamenu nukritusio su keleiviu. ar visgi buvo? >>>> >>>> On 7/30/2015 9:12 AM, CodeC wrote: >>>>> jeigu JAK tiek skraidytu, kiek auto kasdien vaziuoja, tai per juos >>>>> nukritusius su tanku sunkiai pravaziuotum. ajk is naujo pasiskaityt >>>>> kas >>>>> ta tikimybe ir kaip ji skaiciuojama. >>>>> >>>>> On 07/30/2015 08:44 AM, Dainiushas wrote: >>>>>> tai ką? vis tiek jaučiu tikimybė nukrist su tuo JAK'u mažesnė nei >>>>>> užsimušt važiuojant automobiliu iki Aleksoto. >>>>>> >>>>>> On 7/29/2015 10:16 PM, CodeC wrote: >>>>>>> http://aviation-safety.net/wikibase/dblist.php?AcType=YK52 >>>>>>> http://aviation-safety.net/wikibase/wiki.php?id=178056 >>>>>>> >>>>>>> kazko neisiskleide nei vienas parasiutas... >>>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >