dar ir kaip parashyta. taip kokie 95% grubiai - crashed during aerobatic performance. viena daznesniu pastebetu priezasciu - engine shut down. abskritai, nesigilinant i detales - visais atvejais egzistuoja zmogiskas ir technikos faktorius. kurie yak 52 atveju dazniausiai reiskia 2/2 (arba 1/1) fatalkes. as viso labo radau viena atveji, kai skrido 2, o zuvo 1. absoliuti dauguma - kiek skrido, tiek zuvo. skodos petrasiunuose ir lybros aleksote ivykio atveju sitie faktoriai dazniausiai reiskia viso labo apgadinta skarda ir/ar elektros stulpa. dar kyla mintis tikimybes tau lygint... panasu kad net nezinai ka tai reiskia. On 07/30/2015 10:07 AM, Dainiushas wrote: > nu tęsiam. tavo linke neparašyta kas ten atsitiko. užtai pilna tokių > "Loss of control in flight (stall) without hight for recovery" ir apie > visokius atsuktuvus tarp pedalų, įskridimus į elektros laidus ir dar > bala žino ko. Primesk, su britvom irgi daug fatality, bet važinėsi pagal > KET į darbą - tai jaučiu saugiau nei su dviračiu? > > On 7/30/2015 10:01 AM, CodeC wrote: >> a ko nebetesi temos? >> >> On 07/30/2015 09:59 AM, Dainiushas wrote: >>> a ko tu taip jautriai reaguoji? Aukščio bijai? :) >>> >>> On 7/30/2015 9:55 AM, CodeC wrote: >>>> o kas lietuvoj kitaip? tikimybe mazesne? visi tie 96 ivykiai (dar kiek >>>